Mistä raskauspahoinvoinnin kaltaiset olotilat voi johtua? Siis ihmisellä, joka ei ole raskaana.

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Mua on kuvottanut jo viikon. Tai no melkein. Viis päivää. Semmosia aaltoilevia pahanolontunteita. Samalla väliin myös hikoiluttaa hiukan, tai tulee semmonen tuskahiki :( Ei tee mieli syödä, kun ällöttää. Jos kuitenkin syö väkisin, niin ällöttää vielä enemmän. En ole oksentanut, kuvottaa vaan.

Onks mulla vaihdevuodet alkamassa, kun hikoiluttaakin tolleen aaltomaisesti...? Menopaussi??

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Mä olin "vatsataudissa" (niinku meidän koko perhe ja suku ), joka oli just tuollainen ja kesti lähes 2 viikkoa.
Aivan oli oireet noi mitä kuvailet.

Ihan tosi?? Jos mulla onkin joku tommonen, eikä vaihdevuosia... Helvetillinen olotila oikeesti :(

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Onko sulla pilsut käytössä? niitten sivuoire?
joissakin voi olla raskauden kaltaiset oireet sivarina

On... Ja mä odottelen tässä kyllä menkkojani, mutta onpa aivan saakelin loistava homma, jos mulle tulee nyt jotain viikkoa ennen jokaisia menkkoja jo kuvottavat olot, mitkä kestää menkkoihin asti |O Mä heitän noi kyllä aika nopeesti roskikseen, jos näin on.

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:

On... Ja mä odottelen tässä kyllä menkkojani, mutta onpa aivan saakelin loistava homma, jos mulle tulee nyt jotain viikkoa ennen jokaisia menkkoja jo kuvottavat olot, mitkä kestää menkkoihin asti |O Mä heitän noi kyllä aika nopeesti roskikseen, jos näin on.

minkä merkkiset ne on?

minkä merkkiset ne on?

Cerazettet

Mä olin "vatsataudissa" (niinku meidän koko perhe ja suku ), joka oli just tuollainen ja kesti lähes 2 viikkoa.

Ihan tosi?? Jos mulla onkin joku tommonen, eikä vaihdevuosia... Helvetillinen olotila oikeesti :(

Ihan oli järkky toi ihmesairaus ja just noi kaikki kylmät hikoilut ja kuvotukset oli niin tuttua.
Voihan sulla toki johtua toi pillereistäkin, mutta oireet kuulosti tutuilta.
tai sitten oot raskaana? :whistle:

Ihan oli järkky toi ihmesairaus ja just noi kaikki kylmät hikoilut ja kuvotukset oli niin tuttua.
Voihan sulla toki johtua toi pillereistäkin, mutta oireet kuulosti tutuilta.
tai sitten oot raskaana? :whistle:

Miksei kellään muulla tässä lähipiirissä sitten oo tätä samaa paskaoloa ku mulla vaan...?

Ja kyllä mä just testailin negan. Ei mun pitäis olla raskaana.

Sä oot kyllä niin nuori vielä...mutta mulla alko ilmestymään iän myötä :o mitä ihmeellisimpiä oireita ennen menkkoja...mutta suosittelen lääkäriin menoa.Eihän tuo ihan normaalia ole...

jep kuullotaako tää tutulta(lääkelaitoksen sivuilta kopioitu: )

Cerazette-tableteilla tehdyissä kliinisissä tutkimuksissa raportoidut yleisimmät (> 2,5 %) muut haittavaikutukset olivat akne, mielialan vaihtelut, rintojen arkuus, pahoinvointi ja painon nousu.

jep kuullotaako tää tutulta(lääkelaitoksen sivuilta kopioitu: )

Cerazette-tableteilla tehdyissä kliinisissä tutkimuksissa raportoidut yleisimmät (> 2,5 %) muut haittavaikutukset olivat akne, mielialan vaihtelut, rintojen arkuus, pahoinvointi ja painon nousu.

Pahoinvointi!!!!! Voi nyt vitun pillerit, helvetti.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
minkäikäinen oot?milloin ne vaihdevuodet oikein alkaa?

Täytän kohta 23v. Mut jos on joku häiriötila, niin voi ne alkaa aikaisinkin. Tosin en mä ihan usko.

Jos ne onkin noi pirun pillerit, mitkä tekee mulle paskan olon? Mut aina sanotaan, et noi sivuvaikutukset tulee ajoissa. Mä oon syöny noita jo...kohta 5kk, ja just tuntu että vois alkaa kuukautiskierto vähän jopa tasaantua ja muuta - ja sit tuleekin jotain pahoinvointeja kaupanpäällisenä? Voi nyt... VOI NYT |O

miulla oli koko lukioajan aamupahoinvointia, enkä ollu raskaana. nyt on ollu joku puolen vuoden verran semmosta että oksennan JOKA aamu... sappinesteet pihalle... johtuu sappikivistä miulla. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
miulla oli koko lukioajan aamupahoinvointia, enkä ollu raskaana. nyt on ollu joku puolen vuoden verran semmosta että oksennan JOKA aamu... sappinesteet pihalle... johtuu sappikivistä miulla. :/

Onks noissa sit mitään muita oireita? Mulla tulee pitkin päivää noita pahoinvointi"kohtauksia", kestävät useimmiten ihan vaan hetkiä, onneksi... Mutta välillä kuvottaa pidempäänkin.

Mitähän ne lekurissa tekis, jos menis sinne valittelemaan, että kuvottelee?

minulla oli vähän aikaa sitten ihan samanlaista, oksensinkin välillä kun oli niin paha olo. kesti ehkä pari viikkoa ja sen jälkeen on noita "kohtauksia" tullut aina välillä ja kestänyt illan. minä syön noita samoja pillereitä, voisikohan oikeasti olla niistä?? en pystynyt silloin kahteen viikkoon syömään oikeastaan mitään ja laihduin 5kg!!

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Onks noissa sit mitään muita oireita? Mulla tulee pitkin päivää noita pahoinvointi"kohtauksia", kestävät useimmiten ihan vaan hetkiä, onneksi... Mutta välillä kuvottaa pidempäänkin.

Mitähän ne lekurissa tekis, jos menis sinne valittelemaan, että kuvottelee?

no miulla on semmosta että on kuvottava olo jopa koko päivän. ja monesti myös sitte ruuan jäläkeen. jo siis silloin lukioikäsenä, ja sillon en tienny mistä ne johtu. nykyjään johtuu tosiaan nuista sappikivistä.

mene ihmeessä gynelle sanomaan että ku alotit nuo pillerit niin tuli tuommoset oireet, se vaihtaa ne toisiin tai sitte vaihat vaikka nuvaringiin.

Yhteistyössä