Mistä pikkuvauvalle paitoja/kietaisupaitoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Odottelija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Odottelija"

Vieras
Vielä pitäisi täydentää vauvan vaatevarastoja peruspaidoilla/kietaisupaidoilla. Näitä ei vain tahdo löytyä kaupoista :( On vain bodyja... Osaisiko joku vinkata missä myydään pieniä, pitkähihaisia paitoja? Eli ihan 50- 56 kokoa. Ei osunut silmiin ainakaan H&M:ssä eikä Kapp Ahlissa.

prismassa on, ihan noita perus kietasupaitoja olen sieltä ostanu ja ei maksa paljoo... mutta kokemus kyllä kertoo et kietasubody on paras, eli osta niitä jos löydät

Sokoksessa ja Prismassa ainakin olen nähnyt. Mutta totta tosiaan, kietaisubody on paras ja päälle jos lämmikettä haluaa paidan muodossa (haalari malliset vetoketjulla suljettavat oloasut kyllä parhaita) niin sitten napitettava/vetoketjulla suljettava paras kietaisubodyn päälle. Ja kietaisubodeissa ja paidoissa nepparikiinnitys kätevin.

Kirppareilta löytyy kietasupaitoja halvalla.Ja prismassa myydään uutena niitä myös.Ovat potkuhousujen kanssa tosi näppäriä pienille.Itse olen niitä kirppiksiltä ostellut ja värjäillyt mieleisen värisiksi.

Kiitos!! Prismaan siis :)

Haluan siis nimenomaan paitoja käytettäväksi kestovaippavillisten kanssa :) Ettei tarvitse pistää bodyä kostumaan villisten alle tai vaihtoehtoisesti hassun näköisesti villisten päälle. Bodyjä kyllä löytyy jo muuten reilusti :)

Yhteistyössä