Mistä patja kehtoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joistain liikkeistä saa mittojen mukaan, esim Etolasta muistaakseni? Ja sitten ihan alan liikeistä. Tai sit ostat pinansängyn patjan ja leikkaat puukolla tms. sopivaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Joistain liikkeistä saa mittojen mukaan, esim Etolasta muistaakseni? Ja sitten ihan alan liikeistä. Tai sit ostat pinansängyn patjan ja leikkaat puukolla tms. sopivaksi.

kiitos vastauksesta. täytyykin käydä etolasta kyselemässä seuraavan kerran kun on asiaa kaupunkiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Anteeks nyt vaan, tää on ihan OT, mut miten ihmiset voi olla nykyisin näin tietämättömiä ja pihalla kaikesta?!?

jaa miten pihalla minä nyt olen? enpä ole ennen omistanut kehtoa.

No siltä musta vaikuttaa, mut älä ota henkilökohtaisesti, tää ei ollut ollenkaan urpoimpia kyssäreitä mitä täällä on esitetty... Tai onks tää vaan sitä, et kaikke kun voi kysyä netissä niin ei tuu ees itse miettineeksi?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Anteeks nyt vaan, tää on ihan OT, mut miten ihmiset voi olla nykyisin näin tietämättömiä ja pihalla kaikesta?!?

jaa miten pihalla minä nyt olen? enpä ole ennen omistanut kehtoa.

No siltä musta vaikuttaa, mut älä ota henkilökohtaisesti, tää ei ollut ollenkaan urpoimpia kyssäreitä mitä täällä on esitetty... Tai onks tää vaan sitä, et kaikke kun voi kysyä netissä niin ei tuu ees itse miettineeksi?

enpä vain sattunut olemaan tietoinen siitä, että etolasta saa patjoja, kun en ole koko liikkeessä koskaan käynyt.

minä olen teetänyt kaikkiin vauvojen sänkyihin patjat turussa "en muista mikä se oli"-kangas- ja patjatalossa.. pari kymppiä päällystettynä.. keltaiset sivut tms?? Saattaa vastaavia olla muuallakin