Mistä päättelette joidenkin olevan pariskunta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijatartartar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijatartartar

Vieras
Minulla on miespuolinen kaveri, jonka kanssa käymme isommalla porukalla välillä juhlimassa/ syömässä ravintolassa. Minä olen naimisissa ja tämä kaverini eronnut. Emme baarissa istu suinkaan aina edes vierekkäin, mutta vanhat koulukaverit ja muut luulevat usein meidän olevan pariskunta. Viimesillä yli viidellä kerralla näin on käynyt joka kerta.
Oma puolisoni ei tykkää käydä baarissa, joten hän ei ole mukana kuin ehkä kerran vuodessa.

Viime aikoina olemme joutuneet oikomaan tätä seurustelu todella monta kertaa. Me emme koskettele toisiamme, puhumme muidenkin kanssa ja emme ole liimautuneita toisiimme, porukassa saattaa olla 5 naista ja 4 miestä, mutta meidän oletetaan olevan aina pariskunta. Olenkin alkanut ihmettelemään, että mistä se johtuu. Miten te päättelette joidenkin olevan yhdessä?

Mulla on sama "ongelma" erään miespuolisen kaverin kanssa. No ei se varsinaisesti ole ongelma, mutta aina kun esittelen hänet uusille ihmisille, jotka eivät tiedä aviomiestäni, niin mainitsen että hän on ystävä. Parhaimmillaan oma mieskin on ollut samassa porukassa ja esim. tarjoilija on olettanut, että jaan laskuni tämän miespuolisen kaverin kanssa :D Onneksi omalla miehellä on hyvä huumorintaju.

Ja siis olen tosi läheinen tämän miespuolisen kaverin kanssa, mutta minkäänlaista fyysistä jännitettä ei ole, koska olen häneen tutustunut sukulaisen puolisona ja alusta asti ollut sellainen sukulaissuhteeseen verrattava fiilis, joten emme ikinä hipelöi toisiamme tai luo mitään merkitseviä katseita. Ehkä olemme toisemme seurassa niin luonnollisesti, että vaikutamme vanhalta pariskunnalta.

• Tykkää
Reactions: Fantzu

Yhteistyössä