Mistä OULUSTA edulliset vedenpitävät talvihanskat 1,5vuotiaalle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä ostin prismasta. makso 6.9e. asun turussa mut samat tuotteet siellä on. ciraf merkkiset nä on ja kestää vettä ja on hyvä toi tarttumapinta. en tiedä onko muuta väriä kun ruskee.

Alkuperäinen kirjoittaja mari:
mä ostin prismasta. makso 6.9e. asun turussa mut samat tuotteet siellä on. ciraf merkkiset nä on ja kestää vettä ja on hyvä toi tarttumapinta. en tiedä onko muuta väriä kun ruskee.

Kiitti!! Pittääpä käydä ostaan:)

Alkuperäinen kirjoittaja Satu:
Stockmannilta reimatecit maksoi muistaakseni 29,90, ei minusta kalliit

:D ei niin. Mä ostin reimatecit kerran alekorista 10? ja silloin pystyin jo sanoon et halvalla lähti.

Mut mä en ole tykänny reiman enkä jonathanin kinttaista.Äkkiä menee hajalle. Reimatecin kinttaat on kyllä kestäny.
Prismasta ostanu monesti ihan ''halppis''kinttaita ja ihan hyviä ovat olleet, mut jostain syystä reimat ja jonathanit on heti hajalla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mari:

Kiitti!! Pittääpä käydä ostaan:)

Ja suprafilin kinttaat kans pitää vettä ja ihan hyvä ovat. Eikä kalliita.Siinä 10? luokkaa.

Mä oon tykänny jonathanin hanskoista. Hyvät pukea. Reimatecit löytyy kans. Hyvät nekin, mutta aika pian nekin kuluivat. Voi tehä nää lumettomat talvet että kuluu nopeammin.
Suprafilin kintaissa meillä lapsilla hikosi kädet, vaikka muuten hyvät olivatkin.

Intersportista saa Didricksonin rukkasia. Ostettiin 1v 9kk ikäiselle ja kehuvat päiväkodissakin. Pitävät vettä ja niissä on fiksu koko ranteen kiertävä hihna jolla saa rukkasen kiristettyä oikealle kohdalle ja niin että taatusti pysyy kädessä. Ja hinta oli 19,90. Jos ei interspostissa enää ole, niin minusta tuota merkkiä saa myös Top Sportista ja Rintamäeltä. Urheiluliikkeitä siis suosittelen lämpimästi. Ihan eri laatua kuin lastenvaatekaupoissa ja halvemmat hinnat. Toinen merkki jota lämpimästi (ihan kirjaimellisesti) suosittelen on Hestra, mutta sitä en ole Oulusta löytänyt.

Yhteistyössä