Mistä omenavartaloiselle housut???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Voi helkutti, saa haukkua, mutta housut nyt kuitenkin tarttisin :D

Eli mitat on sellaiset, että persus kokoa 40-42 niinkuin rinnanympäryskin, mutta vyötärö taas on kokoa 46 vähintäänkin :( Käytän nykyään vaan mekkoja kera sukkisten tai leggareiden, kun en vaan löydä housuja!!!! En pysty istumaan, jos hiukankaan kiristää/puristaa ja en tajua, mistä mun pitäis housut itelleni löytää :(

En kai mä maailman ainoa omena ole?

No pakko sanoa, että omenavataloiselle housut ei ole paras vaihtoehto. Jos on siis suhteessa pieni peppu eli vatsa on se levein alue kehossa.

Oletko miettinyt laihduttamista ihan terveyden takia?

[QUOTE="vieras";28281806]No pakko sanoa, että omenavataloiselle housut ei ole paras vaihtoehto. Jos on siis suhteessa pieni peppu eli vatsa on se levein alue kehossa.

Oletko miettinyt laihduttamista ihan terveyden takia?[/QUOTE]

Joo olen ja olen kylläkin lyhyessä ajassa (sen enempää syitä erittelemättä) lihonut 20 kiloa. Ja sitäkin ennen olin kokoa 40 persuksista ja rinnoista, mutta vyötäröltä kokoa 38... Kaikki kertyy vyötärölle :D

Mutta siis tämä ei ollut aloitukseni pointti ja arvasin näitä vastauksia saavani. Uskon kuitenkin etten ole ainoa "paksu" maailmassa ja minuakin "paksumpia" on ja housut nyt tarttis saada, kun en kuitenkaan hetkessä pysty kymmeniä kiloja laihduttamaan, vaikka kuinka haluaisin :D

[QUOTE="vieras";28281874]Miten olisi matalavyötäröiset housut ja sitten sopiva paita siihen päälle? :)[/QUOTE]

Joo mulla oli tällaisia (jotka tosiaan menivät silloin 20 kiloa sitten ja nyt!), mutta menivät rikki (olivat vuosia vanhat) enkä oo oikeen löytänyt sellaisia enää (eivät taida olla muodissa?). Ja minä en saa mahaani tungettua korkeavyötäröisiin :D

Olisiko vinkkejä mistä sellaisia todella matalia löytyisi?

[QUOTE="vieras";28281833]Miten olis raskaushousut? :D[/QUOTE]

Totuus: kaivelin vanhat raskaushousutkin esille, mutta niihin maha ei kuitenkaan riittänyt -> en saanut pysymään ylhäällä :D Myönnettäköön, että yhdet vyölenksulliset jätin käyttöön ja ne onkin mun ainokaiset housut tällä hetkellä :D

[QUOTE="aapee";28281893]Joo mulla oli tällaisia (jotka tosiaan menivät silloin 20 kiloa sitten ja nyt!), mutta menivät rikki (olivat vuosia vanhat) enkä oo oikeen löytänyt sellaisia enää (eivät taida olla muodissa?). Ja minä en saa mahaani tungettua korkeavyötäröisiin :D

Olisiko vinkkejä mistä sellaisia todella matalia löytyisi?[/QUOTE]

En ole itse käyttänyt hetkeen tosi matalia, mutta voisiko Onlylta tai Espritiltä löytyä edes jotain sen suuntaista? Molemmilla taitaa olla nettikauppakin, josta voi tarkistaa.

[QUOTE="vieras";28281833]Miten olis raskaushousut? :D[/QUOTE]

Mun ystävä, joka ei koskaan ole raskaana ollut, käyttää vallan äitiyshousuja kun on omenavartaloinen. Ei niitä paidan alta näe ja löytyy sopivan kokoiset.. :)

[QUOTE="aapee";28281813]Joo olen ja olen kylläkin lyhyessä ajassa (sen enempää syitä erittelemättä) lihonut 20 kiloa. Ja sitäkin ennen olin kokoa 40 persuksista ja rinnoista, mutta vyötäröltä kokoa 38... Kaikki kertyy vyötärölle :D
[/QUOTE]

Tää ja koko aloitus voisi olla mun kirjoittama, sama ongelma siis täälläkin. Ja todellakin haluan ja aion päästä tuosta vyötäröläskistä eroon jo terveyssyistäkin, mutta jotain sitä täytyy pukea päällensä ennen kuin on taas hoikemmissa mitoissa, ja olisi kiva jos se "jotain" olisi vaihteeksi muuta kuin collegehousut tai leggarit :D

Mulla on yhdet serious sally-merkkiset, ehkä sellaset boyfriend-malliset housut, jotka näyttää farkulta mutta on jotain tosi pehmoista ja ohutta kangasta. Koko 42. Parasta niissä on, että vyötäröllä on takaosassa resori, joten joustaa sen verran että housut mahtuu päälle vatsankin kohdalta. Löytyisipä jostain muitakin housuja joissa olisi tuota joustovaraa vyötäröstä!

Nyt mulla on jalassa kappahlin magic trousers -nimiset farkkuleggarit/joustavat pillifarkut. Koko 46 ja uutena sai kiskoa kunnolla että nappi meni kiinni, nyt menee jo helpommin. Näiden mainostettiin litistävän vatsaa ja nostavan peppua, ja yleensäkin hoikentavan, ja jotan perää noissa mainospuheissa kyllä on ;) Nämä sopii mun vartalolle koska vyötärö on niin korkea, että se nousee vatsamakkaran päälle eikä jää puristamaan paksuinta kohtaa. Yleensä tän mallisissa housissa ongelmana on, että ne on reisistä ja takamuksesta ihan hillittömän isot, mutta näissä se tila tulisi reidekkäämmälle sillä että kangas joustaa todella paljon, mun päällä kangas ei vain ole niin pinkeänä :) Ihme kyllä eivät siis lörpötä rumasti tuolta alavartalon kohdalta, vaikka kankaassa olisi joustovaraa vaikka miten paljon.

Lisäksi käytän suosiolla vielä äitiysfarkkuja vaikka en enää ole raskaana.

Yhteistyössä