[QUOTE="aapee";28281813]Joo olen ja olen kylläkin lyhyessä ajassa (sen enempää syitä erittelemättä) lihonut 20 kiloa. Ja sitäkin ennen olin kokoa 40 persuksista ja rinnoista, mutta vyötäröltä kokoa 38... Kaikki kertyy vyötärölle

[/QUOTE]
Tää ja koko aloitus voisi olla mun kirjoittama, sama ongelma siis täälläkin. Ja todellakin haluan ja aion päästä tuosta vyötäröläskistä eroon jo terveyssyistäkin, mutta jotain sitä täytyy pukea päällensä ennen kuin on taas hoikemmissa mitoissa, ja olisi kiva jos se "jotain" olisi vaihteeksi muuta kuin collegehousut tai leggarit
Mulla on yhdet serious sally-merkkiset, ehkä sellaset boyfriend-malliset housut, jotka näyttää farkulta mutta on jotain tosi pehmoista ja ohutta kangasta. Koko 42. Parasta niissä on, että vyötäröllä on takaosassa resori, joten joustaa sen verran että housut mahtuu päälle vatsankin kohdalta. Löytyisipä jostain muitakin housuja joissa olisi tuota joustovaraa vyötäröstä!
Nyt mulla on jalassa kappahlin magic trousers -nimiset farkkuleggarit/joustavat pillifarkut. Koko 46 ja uutena sai kiskoa kunnolla että nappi meni kiinni, nyt menee jo helpommin. Näiden mainostettiin litistävän vatsaa ja nostavan peppua, ja yleensäkin hoikentavan, ja jotan perää noissa mainospuheissa kyllä on

Nämä sopii mun vartalolle koska vyötärö on niin korkea, että se nousee vatsamakkaran päälle eikä jää puristamaan paksuinta kohtaa. Yleensä tän mallisissa housissa ongelmana on, että ne on reisistä ja takamuksesta ihan hillittömän isot, mutta näissä se tila tulisi reidekkäämmälle sillä että kangas joustaa todella paljon, mun päällä kangas ei vain ole niin pinkeänä

Ihme kyllä eivät siis lörpötä rumasti tuolta alavartalon kohdalta, vaikka kankaassa olisi joustovaraa vaikka miten paljon.
Lisäksi käytän suosiolla vielä äitiysfarkkuja vaikka en enää ole raskaana.