Mistä olette saaneet motivaation laihduttamiseen (liikunta, ruokavalio)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kiloja kertynyt elämän varrelta ja laihduttamaan pitäisi alkaa, mutta motivaatiota ei ole. Mistä te olette saaneet motivaatiota liikkumiseen ja ruokavalion muutokseen?

Helppoa. Haluan voida hyvin ja näyttää hyvälle, omaksi, mieheni ja muiden iloksi ;-)

Kannustimena toimivat kaikki plösöt kaupoissa ja kaupungilla, jotta en tahdo näyttää tuollaiselle. Myös mieheni pitää huolta itsestään, joten molemmat "satsaamme tulevaisuuteen".

Siitä että liikkuminen on kivaa. Pitää ensin vain löytää itselleen mieluisa laji. Energisyystaso nousee ihan kohisten kun alkaa liikkumaan ja jättää rasvamössöt pois. Itse aloin hiljalleen karsia herkkuja ja liikkua enemmän ja siitä se sitten lähti. Välilläkin vaikka olisi tehnyt mieli jäädä sohvalle syömään suklaata kun ulkona satoi, niin piiskasin itseni liikkelle sillä tunnetusti ihminen keksii kaikkia hyviä tekosyitä ensialkuun itselleen miksi juuri tänään ei voi syödä terveellisesti tai liikkua.

ihanaa saada vähän raitista ilmaa välillä. ja riittää ihan ajatus, että ihmistä ei ole luotu istumaan/makaamaan pitkiä aikoja. en tosin ole koskaan ollut ylipainoinen.

No minulla se kävi vähän vahingossa. Mieheni liikkuu paljon ja syö terveellisesti. Opettelin syömää salaattia, tummaa leipää yms. Päätin, että herkkupäivä on kerran viikossa. Makean himo hävisi herkkupäivän myötä. Tulos näkyi vaa'alla. Innostuin kilojen pois jäännistä niin, että aloin käymää lenkillä mieheni kanssa. Ja nyt tulos näkyy myös kropassani. Ratkasevinta minulla oli ihkä se makeanhimon hiipuminen.

Hoikat ja hyvännäköiset ihmiset + kivat vaatteet heidän päällään. Olen ihastellut muita ja miettinyt miltä itse näyttäisin laihana. Sain laihdutettua 35 kiloa ja mahtavalta se tuntuu kun pystyy itse käyttämään vartalonmyötäisiä vaatteita.

Viime keväänä joudin ostamaan takin kokoa 50. Huomasin että suurempia ei siinä kaupassa edes ollut tarjolla. Tulin siihen tulokseen että pakkohan tässä on jo jotain tehdä, ettei tarvi kulkea ilman vaatteita.

Yhteistyössä