Mistä olette ostaneet tapetteja??

Mä olen viimeaikoina rempan tiimoilta käynyt värisilmässä. Niillä on tosi hyvä valikoima ja tykkään leikkiä niiden nettisivuilla olevalla tapetointiohjelmalla, saa vähän käsitystä siitä miltä valmis näyttää.
 
Mä oon meidän uuteen kotiin tilannut Tapettitalolta paperitapetteja, hinnat meidän tapeteissa liikkuneet n. 40-45 € per rulla. Sanduddin kuitukangastapetteja puolestaan on nykyiseen kotiin ostettu Bauhausista, oisivatko maksaneet n. 26-29 € per rulla. Eli riippuu valmistajastakin, mitä saa ja millä hinnalla.
 
Mä oon meidän uuteen kotiin tilannut Tapettitalolta paperitapetteja, hinnat meidän tapeteissa liikkuneet n. 40-45 € per rulla.

mä oon ostanu melkeinpä tarjoustapettia koska meillä on pieniä lapsia vielä, niin en halua kalliita seiniä joita pitää varjella koko ajan jos vaikka pieni taiteilijan alku livahtaa toteuttaan itseään ;) 45€/rulla on aivan helvetin kallista lapsiperheessä.
 
[QUOTE="hhh";27125916]mä oon ostanu melkeinpä tarjoustapettia koska meillä on pieniä lapsia vielä, niin en halua kalliita seiniä joita pitää varjella koko ajan jos vaikka pieni taiteilijan alku livahtaa toteuttaan itseään ;) 45€/rulla on aivan helvetin kallista lapsiperheessä.[/QUOTE]

No meillä lapset jo 12v, 9v ja 5v, eikä lisää ole enää tulossa. Eivätkä omat lapseni muuten ole koskaan piirrelleet seiniin. Onneksi. :D
 
[QUOTE="hhh";27125916]mä oon ostanu melkeinpä tarjoustapettia koska meillä on pieniä lapsia vielä, niin en halua kalliita seiniä joita pitää varjella koko ajan jos vaikka pieni taiteilijan alku livahtaa toteuttaan itseään ;) 45€/rulla on aivan helvetin kallista lapsiperheessä.[/QUOTE]

Jaa, mä taas haluan laadukkaat ja hienot tapetit, joten hintaa oli n.80-90e/rulla. Ja lapsiperhe täälläkin.
 
Bauhausista ja K-Raudasta yleensä.
Tapetoitteko itse? Jos niin suosittelen sellaisia non woven- vaihtoehtoja joissa liisteri laitetaan seinään ja tapetti perään (esim. Rolleri), itse suht vähän tapetoineena ainakin koen nuo miljoona kertaa helpommiksi. Ohuet paperitapetit on ihan vihoviimeisiä saada siististi seinään.
 

Yhteistyössä