Mistä ohut villahaalari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ulla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"Ulla"

Vieras
Kovasti etsiskellyt ohutta villahaalaria koossa 110-120 cm lapselle. Aikaisemmin ollut Greenhillin ja Reiman haalarit, mutta ainakin viimeeksimainittu loppuu kokoon 98 cm. Ohutta villahaalaria kaivataan, joten osaisiko joku opastaa esim. nettikauppaa (itse en haulla onnistunut löytämään) tai osaako joku kertoa, onko Ruskovillan villahaalarit tai silkkivilla ohuita ja ovatko koot reiluja?
Kiitoksia jo etukäteen!

Ruskovillan haalari ei ole minusta ohut, mutta niiden villaiset alusvaatteet ovat ohuita. Koot eivät ole niukkoja eivätkä reiluja. Vaatteen voi ostaa isompana kokona, sillä ainakin haalari on ribbiä eli ylimääräiset pystyy "piilottamaan" kivasti.

En tiedä onko ruskovillan haalari erityisen ohut, mutta ei se mikään paksukaan ole. Lisäksi on hyvin myötäilevä.

Myllymuksuilta saa todella ohuita villavaatteita, mutta ovat 2-osaisia eli paita ja housut. On kai oikeasti suunniteltu alusvaatteiksi, mutta meillä on ollut käytössä välivaatteina.

Tykkään Kivat-haalarista, mutta tänään kokeilin just Jonathanin haalaria ja se tuntui kyllä tosi paljon ohuemmalta. Jos siis ohuus on se juttu sulla.. (tosin tuo ei taida olla ihan täyttä villaa, kuten Kivat)

mä oon ostanu silakkamarkkinoilta, olisko ollu Pyry-merkkinen... jonkun pikkukylän neulomo, jonka nimeä en juuri nyt muista - vois koittaa kuuklata.
Maksoi jonkun 40e ja oli merinovillaa. Eli siis kandee kytätä josko on jtn markkinoita lähiaikoina ja -mailla.

[QUOTE="vieras";22208901]mä oon ostanu silakkamarkkinoilta, olisko ollu Pyry-merkkinen... jonkun pikkukylän neulomo, jonka nimeä en juuri nyt muista - vois koittaa kuuklata.
Maksoi jonkun 40e ja oli merinovillaa. Eli siis kandee kytätä josko on jtn markkinoita lähiaikoina ja -mailla.[/QUOTE]

On sirpan kotikutomo orimattilassa. Että siltä seudulta markkinoilta ainakin löytää.

Yhteistyössä