Mistä ohuita puuvillapipoja aikuisten koossa? Tytöille sopivia, eli ei mustia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jellonainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jellonainen

Aktiivinen jäsen
22.07.2007
13 143
3
36
Meidän isopäisille lapsillemme ei oikein lasten pipot enää sovi, joten aikuisten pipoja pitäisi syksyksi ostaa. Mitään inhottavaa akryyliä en halua. Ja mielellään aika istuvaa mallia ohut pipo, joko puuvillaa tai jotain sekoitetta. Top Sportissa kävin eilen kääntymässä, ja sieltä en löytänyt yhden ainutta pipoa aikuisille.

Ruskovilla ei oikein ollut mielessä, vaan saa olla jotain kivoja värejäkin. Mistähän noita Kivatin pipojen isoja kokoja saa? En ole Kivatin nähnyt juuri muualla kuin vauvojen osastolla Cittarissa.

Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:
esim. seppälässä on paljon pipoja.. miksi musta ei sopisi tytöille :D
seppälässä oli siis kaiken näköisiä pipoja

Pitää käydä Seppälästä katsomassa, mutta niin monessa paikassa on tosiaan niitä akryylihirvityksiä. Ja mustaa pipoa en 6v ja 4v tytöille osta, pukeutukoot mustaan sitten teini-iässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:
esim. seppälässä on paljon pipoja.. miksi musta ei sopisi tytöille :D
seppälässä oli siis kaiken näköisiä pipoja

Pitää käydä Seppälästä katsomassa, mutta niin monessa paikassa on tosiaan niitä akryylihirvityksiä. Ja mustaa pipoa en 6v ja 4v tytöille osta, pukeutukoot mustaan sitten teini-iässä.

mun mielestä seppälässä oli ihan puuvillaisiakin, raidallisia ym :)
itse ostin sieltä sisi pipon itselleni :D

Mä olen ainakin löytänyt Kivatin pipoja ihan cittarista ja anttilasta yms. Niissä on tosiaan isojakin kokoja, samoin reimallahan on lasten pipoja ainakin 54 ja 56 kokoa, eli ihan jo aikuisenkin päähän mahtuvia.

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Ruskovilla ei oikein ollut mielessä, vaan saa olla jotain kivoja värejäkin. Mistähän noita Kivatin pipojen isoja kokoja saa? En ole Kivatin nähnyt juuri muualla kuin vauvojen osastolla Cittarissa.

Minä soittaisin valmistajalle ja kysyisin, kenelle teidän paikkakunnalla on toimitettu tavaraa.

Mutta Tampereella pipoja on vähän joka toisessa lastenvaatteita myyvässä kaupassa. Miraakkeli tilaa sulle haluamasi kuosinkin :) Ainakin itse olen pojalle tilannut kuvastosta juuri sen värisen ja kokoisen villakypärän kuin haluan. Toimitus oli vajaa viikko ja hinta normaali.

Miraakkeli, Stokka, Kekäle, Ideaparkin kaupat, Nanouk, jne..

Yhteistyössä