Mistä nuorekkaita rintaliivejä isolla kuppikoolla ja pienellä ympärysmitalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
Mistä löytäisi nättejä ja nuorekkaita liivejä? Olen kokoa 70DD ja tuntuu, että mistään ei löydä D-kupin liivejä pienehköllä ympärysmitalla.

Olen käynyt lähestulkoon kaikki nettikaupat läpi ja ihan tavallisetkin kaupat, mutta ainoat mallit mitä olen löytänyt, ovat ns. mummomalleja. Näin parikymppisenä haluaisi kuitenkin käyttää nuorekkaampia malleja.

Tietääkö kukaan, mistä löytyisi? :)

Jyväskylässä löytyy ainakin ihan Seppälästä ja Kappahlista nättejä ja nuorekkaitaliivejä 70D ja E koossa. Olen löytänyt joitain ihania pitsiluomuksia myös 70F kokoisina Prismasta (pitkän etsinnän jälkeen...) :)

Changestä löytyy. Itsellä vähän siinä rajalla että löydän jotain tavallisistakin kaupoista (70d/75c), mutta siskolla 65E ja vain erikoisliikkeistä löytää sopivia ja ostaa yleensä changestä.

Eikös nuo DD:t ole jo vanhan kansan juttuja eli kuppikokosi on E. Ja itse olen kokoa 70F ja välillä olen tehnyt löytöjä ihan Elloksen nettisivuilta Abesitan liiveistä, joista joskus löytyy nuorekkaita. Push Uppeja en ole löytänyt mistään oikea kokoa vaan Sepälän 80 E koon liiveistä olen taiteillut itselleni oikeankokoiset:)

Useamman liivikaupan kun kiertää, niin taatusti löytää nättejä. Itsellä ympärysmitta 70, ja silloin, kun kuppikoko on vähintään D, ei juuri kannata tuhlata aikaa tavallisissa kaupoissa etsiskelyyn, kun niissä 99,9% koot loppuvat 70C:hen. Kunnon liivikauppaan vaan, tosin sit saa kyllä varata rahaa mukaan aika kivasti.

Jos et arastele tilata netistä, tässä hyvä nettikauppa isokokoisten nuorekkaiden liivien ostamiseen: http://www.bravissimo.com/

Olen tilannut kyseisestä nettikaupasta liivejä jo vuosien ajan. Tietysti on tylsää ettei liivejä pääse sovittamaan etukäteen ja mahdollinen palauttaminen Englantiin pitää maksaa itse, mutta ei se montaa euroa maksa. Kauppa on luotettava, ja rekisteröitymisen jälkeen jää muistiin mitä olet aiemmin tilannut ja palauttanut (ja mistä syystä, esim. malli tai koko ei sopiva). Itse tiedän jo suunnilleen millaisen mallisia liivejä eri merkeillä on, ja sitten pystyy vähän arvioimaan sopisiko malli minulle.

Ah, ketju, joka minunkin piti tehdä :)

Itsellänikin on ongelma, että muuten on kokoa xs, mutta raskauden myötä rinnat on kasvaneet D-kupeiksi. KappHallista onnistuin löytämään yhdet liivit, mutta muualta ei löytynyt mitään. Pitäneet ulkomailta alkaa metsästämään rintaliivejä, huoh. Pelottaa vaan miten rinnat tästä vielä kasvaa, kun kahdella kupilla jo kasvannut, vaikka viikkoja on vasta 13.

[QUOTE="liisi";27147802]Mikä noissa englantilaisissa liiviliikkeissä on minun ympärys eli 75?[/QUOTE]

Ympärysmitta 34 vastaa 75 cm:ä (eli vastaavasti 32=70 jne.) Kävin vielä tarkistamassa omista liiveistä, ettei varmasti mene väärin :)

PS. Changen liiveissä on muuten kokomerkintään nähden pienet koot. Kun kävin itse etsimässä Changen liikkeestä liivejä, myyjä sanoi suoraan että voithan sinä koittaa, mutta en usko että mahtuvat. Eivätkä mahtuneet. Yhdet imetysliivit on Changen, mutta niissä onkin kuppikoko muistaakseni I, eikä tavismalleissa ole sinne asti kokoja.

Mä suosittelen myös Changea ja kannattaa ottaa yhtä isompi kuppikoko kuin mitä ite käyttää. Espritillä on verkkokauppa ja sieltä voi tilata ja palauttaa, jos ei ole sopivat. Sit yksi kauppa on Figleaves http://www.figleaves.com/uk/lingerie/. Koolla 30 DD löytyy aika monet :)

http://www.figleaves.com/uk/sets.asp?searchhandle=A%3dwomenswear+not+in+olet~B%3dwomenswear+not+in+olet~&answerhandle=19079#term=&answerhandle=19079&page=1&sort=&pagesize=&cat=19073&dept=19070&styletop=&stylebottom=&sizetop=30DD&sizebottom=&colours=&brands=&minprice=