Mistä nopeasti rahaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Pitää saada noin kuukaudessa tonni. Mulla on paljon vaatetta jota voin myydä, muttei siitä tonnia saa.

Mitä muuta voisi myydä?

On kirjoja (myös laatua eli keltaista kirjastoa ym.), leluja, varmaan jotain astioitakin voisin myydä (arabiaa, iittalaa, muumimukeja...), muutamat luistimet jne. cd-levyjä, dvd-levyjä...

Ja miten? Netissä (missä??) vai livenä. Asun pk-seudulla.

Olisko mitään pikku duunia esim. viikonlopuksi mitä voisi tehdä pari viikonloppua?

Heh heh, en ajatellut seksiä myydä.

Ostaisikohan kukaan nyt tai tammikuun alussa polkupyörää? Lasten hyvä 16" Titania-pyörä. Olin ajatellut myydä sen joskus maalis-huhtikuussa, mutta jos joku ostaa niin mikä ettei nytkin.

Voisin myös kirjoittaa jotain rahasta. Siis tyyliin reginaan, tms.

Saatko itsellesi jonkun miespuolisen kaverin jouluaatoksi? Käykää jakamassa lapsille lahjoja joulupukkina ja joulumuorina ja jaatte saadun palkkion. Pitää osata vaan vähän leikittää ja laulattaa ja tuoda jouluiloa kotiin. Siitä saa hyvän liksan yhdelle päivälle :)

Jos ei olisi lasta, niin tuo varmaan olisi ok. Nyt aatto on kyllä varattu perheelle. Olen kyllä sosiaalinen ja osaisin olla hyvä leikittäjä. Olen vetänyt lastenkerhoja jne.

Voihan joulupukkimarkkinoita olla vielä muillekin joulupyhille, kun eroperheen lapset viettävät kahta joulua eri kodeissa tai mummolassa toisena päivänä. Markkinoit sillä.

En tiedä, en oo koskaan kuullut että pukkia tulisi lapsille 2 kertaa eri paikoissa.

Mutta laitoin viestiä joillekin, että mikäli kaipaavat joulumuoria ennen joulua joihinkin tapahtumiin, voin tulla :) Mulla on siihen vaatteetkin kun olin kerran kyseisessä roolissa kerhonpitoaikoina.

Yhteistyössä