Mistä neuvoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sektio synnyttäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sektio synnyttäjä

Vieras
Onko teille sektiolla synnyttäneet sanottu, sektion jälkeen että miten paikat kestäisivät uuden sektion? Mitenkähän monta sektiota voidaan tehdä?Ja oliskohan siitä kerrottu jo sektion jälkeen että seuraava olisi jo riskisynnytys?Millaisia riskejä monesta sektiosta voi tulla?Voiko esim.ultralla nähdä ennen raskautta esim.kohdun kuntoa ja arvioida miten sujuisi uusi raskaus?Apua kaipaava vauvakuumeinen sektiosynnyttäjä

mun oma yksityinen gyne sano mulle kun sektiosta oli n 4 kk että ei mitään estettä uudelle raskaudelle, sisätutkimus ja katto vielä ultralla paikat, haava parantunut tosi hyvin, ja haava siisti.

seuraava synnytys voi aivan hyvin olla ns normaali alatiesynnytys.
kahden sektion jälkeen ei enää muuta kuin sektio ja kolme lasta taitaapi olla sit maksimi.

tämmöstä jutteli mulle kesällä ja nyt odotan kakkosta syntyväksi joskus syksyllä.

tämä on taas niitä yksilöllisiä juttuja. Kannattaa omakohtainen diagnoosi tehdä. Itselleni ei ole tehty sektiota mutta siskolleni on. Hänellä keväällä takana päin kolmas sektio ja lääkäri sanoi synnärillä että neljännen voi ainaskin tehdä ilman erillisiä tutkimuksia...sen verran hyvältä kait paikat näyttivät.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2006 klo 19:06 sektio synnyttäjä kirjoitti:
:attn: Muutkin laittakaa mietteitä !
Voihan tänne toki mietteitä laittaa, mutta kohdun kunto on kyllä täysin hlökohtainen, eli "luvat" ja riskit seuraavaan raskauteen täytyy kyllä kysyä lääkäriltä!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2006 klo 20:35 Vieras kirjoitti:
\
Voihan tänne toki mietteitä laittaa, mutta kohdun kunto on kyllä täysin hlökohtainen, eli "luvat" ja riskit seuraavaan raskauteen täytyy kyllä kysyä lääkäriltä!
Joopa joo...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2006 klo 08:28 sektio synnyttäjä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2006 klo 20:35 Vieras kirjoitti:
\
Joopa joo...

No itse en uskaltaisi ainakaan tehdä päätöksiä muiden kokemusten perusteella, koska ne eivät liity kohtuni kuntoon millään lailla.
Mutta tee toki sinä niin, jos uskallat, mutta älä sitten pyydä laittamaan lisää mietteitä, jos vastaukset on "joopa joo" -luokkaa... :whistle:

Tarkoitus ei ollut todellakaan loukata! Arvelin vain kysellä josko jollakin olisi lisätietoa asiasta. Kyllä tottakai jokainen itse päättää asioistaan, en pyytänytkään puolestani päättämään!Mutta vielä kysyn josko joku muu tietää asiasta enempi kuin minä itse!