Mistä nettikaup. löytyisi värikkäitä vaatteita POJILLE?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiipsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lumi:
Kivoja vaatteita löytyi monesta liikkeestä :) Tuolla Poppaa kaupassa näkyi olevan Name it:n vaatteita myynnissä, täytyy varmaan tilailla sieltä kun niitä ei edes kovin monesta kaupasta tunnu löytyvän.

Tuon poppaa.netin poikien vaatevalikoima oli ihan hanurista. Eihän siellä ollut yhtään mitään vaihtoehtoja. Joo, mä voin mennä kauppaan suoraan katsomaan NameIt valikoimaa, joten mulla on etu. Vaikkakin pieni, sillä näyttää siltä että edes Tampereen kokoisessa kaupungissa pikkupoikien vaatevalikoimat on myös ihan hanurista....

tää ei ihan liity aiheeseen, mut kysympähän kuitenkin, eli osaisko kukaan kertoa mistä sais tilattua bändi-paitoja lepselle? oon nähny niitä jossain myytävänä, mutten muista missä...

Alkuperäinen kirjoittaja rokki-mamma:
tää ei ihan liity aiheeseen, mut kysympähän kuitenkin, eli osaisko kukaan kertoa mistä sais tilattua bändi-paitoja lepselle? oon nähny niitä jossain myytävänä, mutten muista missä...

Nykyisinhän noita vilisee jopa Prismoissa ja Anttiloissa. Sisukkaassa on kanssa jotain.

Uusi lastenvaateliike Gaudete Kids on super herkullinen, kuin karkkikauppa!!Luin siitä jutun Anna lehdestä ja oli pakko mennä käymään. Värikkäitä vaatteita löytyy sekä pojille että tytöille ja paljon merkkejä joita ei muualta Suomesta löydy. Ihana merkki jolla oli paljon värikkäitä vaatteita oli belgialainen Quincy (kävin myös merkin omilla sivuilla www.quincyforkids.com). Gaudete Kidsille on myös pian avautumassa omat sivut josta voi ilmeisesti myös tehdä ostoksia. Odotan innolla! Heillä oli myös hyvä valikoima kunnollisia kenkiä, niitä kun ei meinaa mistään löytyä. Käykää ihmeessä katsomassa, osoite on Kalevankatu 27 Helsingin keskustassa.

Alkuperäinen kirjoittaja lastenvaatteisiin hurahtanut:
Uusi lastenvaateliike Gaudete Kids on super herkullinen, kuin karkkikauppa!!Luin siitä jutun Anna lehdestä ja oli pakko mennä käymään. Värikkäitä vaatteita löytyy sekä pojille että tytöille ja paljon merkkejä joita ei muualta Suomesta löydy. Ihana merkki jolla oli paljon värikkäitä vaatteita oli belgialainen Quincy (kävin myös merkin omilla sivuilla www.quincyforkids.com). Gaudete Kidsille on myös pian avautumassa omat sivut josta voi ilmeisesti myös tehdä ostoksia. Odotan innolla! Heillä oli myös hyvä valikoima kunnollisia kenkiä, niitä kun ei meinaa mistään löytyä. Käykää ihmeessä katsomassa, osoite on Kalevankatu 27 Helsingin keskustassa.

Kiitos vinkistä. Kävin katsomassa liikkeen sivuja gaudetekids.com ja olin oikein positiivisesti yllättynyt. Vihdoin on saatu tänne liike joka myy jotain muutakin kuin sitä samaa mitä kaikki muut.. Sivuilta voi tilata postiennakolla ja testasin senkin palvelun, toimi hyvin ja sain pojalleni kivat nahkakengät millaisia olen etsinyt tolkuttoman kauan. Hinnatkaan eivät ole kohtuuttomia.

Alkuperäinen kirjoittaja lastenvaatteisiin hurahtanut:

Mielestäni nuo vaatteet ei kyllä kovin värikkäitä olleet. Aika pliisuja ja hailakoita mitä pikaisesti katselin. Kaipaisin kyllä voimakkaampia värejä.

Tanskalaiset MeToo vaatteet on kivan värisiä ja kivannäköisiä. Niitä myy ainakin Bobot sekä netissä www.kuperkeikka.fi
Tässä linkki, käykää katsomassa :)

http://verkkokauppa.planeetta.net/epages/Planeetta.storefront/?ObjectPath=/Shops/kuperkeikka

Yhteistyössä