Mistä ne jaksut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Reetta-Liina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Reetta-Liina

Vieras
Ei pysty yhtään keskittymään syömään terveellisesti. Kaikki on niin niin masentavaa. Ei vain jaksa. Mistä saatte motivaation? Liikuntakin jäänyt aikas vähiin parin vk:n aikana (Baletti treenejä ja kävelyä lukuunottamatta). En edes muista milloin viimeksi tehnyt stepperi/punttitreenin.

Leuka ylös vaan, et ole ollenkaan ainoa, jolla on treenaus jäänyt vähälle! Ite en ole kans pariin viikkoon tehnyt liikunnallisesti mitään ihmeellistä, mutta takapihalla olen kyllä auttanut miestäni rakennuspuuhissa. Siinä on kyllä sitä arkiliikuntaa tullut!
Kaipaisitko vitamiineja vai vain kesää ja aurinkoa!! Niistä saa virtaa kummasti??
( Ei tainnut olla minusta apua!! =(

Minä olen saanut loppukeväästä tähän mennessä 12kg pois ilman mitään dieettejä. Aloitin vain kävelylenkit vaunuja pukellen ja en nyt ihan joka päivä syö hirveitä määriä karkkia niin sillain lähti. Olen onnelinen. Sinullahan on kivasti liikuntaa jo baletissa ja kävelyssä. Kävelyhän on parasta, eikä maksa mitään. Minullakin mieliala vaihtelee ja sitä myötä kilot, mutta nyt pitää yrittää pitää ne poissa. En ole koskaan itse ollut mikään kuntosalityyppi ja kaikki varmaan naurelis meikäläiselle siellä. Saisi siellä kiinteytettyä paikat, mutta yritän pärjätä kävelyllä ja vauvan kantelulla. Iloisia liikuntapäiviä sinulle! (Ennen 72-nyt60kg......jess)

:D heipparallaa.. joo mä piristän itteeni joka päivä tollasella porevitamiini tabletilla sitä kun hörppäsee heti aamusta niin hiukka piristyy ja jaksaa raahautua ulos koirien kanssa ja kun siel sit mettän keskellä kävelee niin silloin sitä piristyy kunnolla...suosittelen... kävelylenkin jälkeen kun kittaat sen pari mukii kahvii ja syöt niin avot oot taas kun uusi ihminen... ;)

Yhteistyössä