Mistä näitä maailman napoja oikein tulee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raitalankakäärme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raitalankakäärme

Vieras
Joku saattaa muistaa viime kesältä tämän tapauksen. (Lyhyt kertaus: annoin puolitutulle ilmaiseksi vaatteita, tämä ihminen paiskoi niitä pitkin lattioita, yökötteli, ei kiittänyt ollenkaan, plus käyttäytyi muutenkin huonotapaisesti).

Mainitsin nyt Facebookissa laittaneeni vähän vaatetta myyntiin Huuto.nettiin. Tämä sama neitokainen rynnisti heti paikalle, ja alkoi kiukutella kun en ensin tarjonnut niitä hänelle, ilmaiseksi tietenkin. Tarjoutui vielä ottamaan käsistäni lisää vaatteita, "jos ovat oikean näköisiä".

Näytän kai jotenkin hyväksikäytettävältä hölmöltä.

Mä olisin laittanut tylysti kaikkien näkyville kommentin tälle neitoselle liittyen edelliseen kertaan. Ja edelliselläkin kerralla olisin luultavasti "unohtanut" antaa vaatekassit mukaan ja ne olisivat hups, menneetkin jollekin muulle siinä vaiheessa kun niitä olisi kaivattu. ;) (Joo, lapsellista, tiedän...)

Mä olisin laittanut tylysti kaikkien näkyville kommentin tälle neitoselle liittyen edelliseen kertaan. Ja edelliselläkin kerralla olisin luultavasti "unohtanut" antaa vaatekassit mukaan ja ne olisivat hups, menneetkin jollekin muulle siinä vaiheessa kun niitä olisi kaivattu. ;) (Joo, lapsellista, tiedän...)

Mä en kehtaa, meillä on aivan liikaa yhteisiä tuttuja, ehkä viitsi nolata itseäni Facebook-riidoilla. Mutta ehkäpä mä siksi annan itsestäni kuvan höynäytettävänä.

Mitäpä jos vaika sanot että keräät kesälomareissua varten rahaa ja ne vaatteet on ja pysyy huutiksessa jos kiinnostaa voi sieltä huutaa ja ostaa ne sinulta :)
-Tosin itsekin isokokoisena ja laihiksella olevana sanoisin jo suhteellisen suoraan että siksihän tässä itsekin laihdutan että löydän kauniimpaa päälle joten kannattaiskohan sinunkin, tiedä vaikka löytyisi niitä vaatteita kaupastakin halvemmalla ;)

Vastasin sille tosiaan vaan että sieltä voi huudella jos tykkää... Ei varmaan ole mun tehtävä alkaa huomautella puolitutuille painosta, kyllä se sen itsekin taitaa tietää... Mutta äh, että ärsyttää nyt. Positiivista ajattelua yritän... :D

Yhteistyössä