Mistä näitä idiootti pyykinkuivaajia riittää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen itse töissä vakuutusyhtiössä eikä tulisi mieleenkään kuivattaa pyykkiä saunassa. Ei tulisi kenellekään muullekaan jotka on näitä selityksiä joutunut vahinkoilmoituksista lukemaan. Mutta silti, niinhän ihmiset vaan ajattelee että MINUN saunani ei pala kun MINÄ osaan kuivata pyykin turvallisesti. Niinpä niin...

Mä olen muuten ollut siivoomassa asunnossa missä sauna oli muutettu vaatekaapiksi. Kiuaskin oli yhä paikoillaan mutta sen päällä oli jotain ja oletan, että sulakkeet oli poistettu.

Ellei saunaa käytä lainkaan saunomiseen, siis kiukaan sulakkeet ovat irti, saako siellä sit (vakuutusyhtiön mielestä) kuivatella pyykkejä?

Mä olen muuten ollut siivoomassa asunnossa missä sauna oli muutettu vaatekaapiksi. Kiuaskin oli yhä paikoillaan mutta sen päällä oli jotain ja oletan, että sulakkeet oli poistettu.

Ellei saunaa käytä lainkaan saunomiseen, siis kiukaan sulakkeet ovat irti, saako siellä sit (vakuutusyhtiön mielestä) kuivatella pyykkejä?

Eihän se silloin normaalia huonetilaa vaarallisempaa ole. Jos ne sulakkeet on todella poistettu.

• Tykkää
Reactions: TiiBii
Ei kuivatettu saunassa vaan pesuhuoneessa, silloin okt:ssa asuessa. Saunaa ei tosin käytetty koskaan mutta oli nokinen ja likainen. Nykyisin kuivatus asuintiloissa tai pesuhuoneessa. Tuuletus toki oltava. Koskaan ei pihalla, tulis vaan siitepölyä ja lintujen ja kärpästen kakkia.

Olen ihmetellyt ihan samaa, mistä Vi%%u näitä pölhöjä aina vaan riittää ja riittää... Kun ei Per%%le mene perille pieninkään asia!!! Täytyy kertakaikkiaan olla kotikasvatuksessa (siis missä...??!!) vikaa kunnei ymmärretä mistään mitään. Vaan lienee selitys se, että kunnei ole sitä kotikasvatusta nykyisin, urpåillaan minkä keritään ja selitellään sitten... En jaksa teitä lähihoitajia, enkä nastarenkailla juhannukseen saakka varoiksi ajavia... en vaan jaksa. Ja hei, kaikkien EI ole pakko hankkia lapsia EIKÄ lemmikeitä!!!! Ihan tiedoksi vaan tässä...

Kyllä me kuivataan saunassa. Sulakkeet on kiukaasta irti ja saunaa käytetään kerran-pari vuodessa jos silloinkaan. Muutenhan tuo olisi vielä turhempaa hukkatilaa.

Elikkä tästä ketjusta tärkeimpinä tietoina löytyi: pyykkiä ei saa kuivattaa asuintiloissa, pyykkiä ei saa kuivattaa pesuhuoneessa, pyykkiä ei saa kuivattaa saunassa, kuivausrumpu on energian hukkaa ja ulkona vaatteisiin tarttuu siitepölyä ja linnunkakkaa. Kyllä mää nyt joudun koko vapun miettimään, et MINNE mä ne märät pyykit laitan :'(

Elikkä tästä ketjusta tärkeimpinä tietoina löytyi: pyykkiä ei saa kuivattaa asuintiloissa, pyykkiä ei saa kuivattaa pesuhuoneessa, pyykkiä ei saa kuivattaa saunassa, kuivausrumpu on energian hukkaa ja ulkona vaatteisiin tarttuu siitepölyä ja linnunkakkaa. Kyllä mää nyt joudun koko vapun miettimään, et MINNE mä ne märät pyykit laitan :'(

Mitä, eikö teillä ole pyykinkuivaushuonetta?

Yhteistyössä