Mistä musiikistä tykkäsit n. 12v?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Vivaldi, Mozart, Tsaikovski, Beethoven olivat varmaan eniten kuuntelussa. Populäärimusiikki tuli enempi kuvioihin vasta yläasteella.

Mulla kävi päinvastoin. Ala-asteen ope oli hullu, mut klassista musiikkia rakasti. Mä vihasin sitä musiikkia lapsena, nyt kuuntelen erittäin mielelläni.

En osannut päättää kumpi on parempi Kiss vai Wasp. Kumpaakin kuuntelen edelleen

:D

Kiss - Tears Are Falling
http://www.youtube.com/watch?v=lEwnfhuPJGs

Wasp - I Wanna Be Somebody
http://www.youtube.com/watch?v=pZb3Xya7jQ8

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Vivaldi, Mozart, Tsaikovski, Beethoven olivat varmaan eniten kuuntelussa. Populäärimusiikki tuli enempi kuvioihin vasta yläasteella.

Mulla kävi päinvastoin. Ala-asteen ope oli hullu, mut klassista musiikkia rakasti. Mä vihasin sitä musiikkia lapsena, nyt kuuntelen erittäin mielelläni.

Mä löysin sen musan itse. Meni kauan tottua muuhun. Vieläkin kuuntelen paljon klassillista musiikkia. Musamakuni laajenee iän myötä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mä löysin sen musan itse. Meni kauan tottua muuhun. Vieläkin kuuntelen paljon klassillista musiikkia. Musamakuni laajenee iän myötä.

Meille tuo ko. ope tuputti klassista ja koululla oli myös hänen toimestaan jousiorkesteri jonka se kaheli mies sai vajaassa vuodessa oppimaan Vivaldin kevään. Itsekin soitin 1-viulua siinä kombossa. Enkä ennen sitä ollut edes viulua nähnyt. No, se viritys hajosi hetikohta tämän teoksen ensiesityksen jälkeen. Kakarat paloi loppuun eikä enää jaksaneet :(

Yhteistyössä