V
vieras
Vieras
Mulla tämä: http://www.youtube.com/watch?v=mKnriK5FC7o
sekä pet shop boys, bad boys blue ja Sandra
sekä pet shop boys, bad boys blue ja Sandra
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Vivaldi, Mozart, Tsaikovski, Beethoven olivat varmaan eniten kuuntelussa. Populäärimusiikki tuli enempi kuvioihin vasta yläasteella.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Vivaldi, Mozart, Tsaikovski, Beethoven olivat varmaan eniten kuuntelussa. Populäärimusiikki tuli enempi kuvioihin vasta yläasteella.
Mulla kävi päinvastoin. Ala-asteen ope oli hullu, mut klassista musiikkia rakasti. Mä vihasin sitä musiikkia lapsena, nyt kuuntelen erittäin mielelläni.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Vivaldi, Mozart, Tsaikovski, Beethoven olivat varmaan eniten kuuntelussa. Populäärimusiikki tuli enempi kuvioihin vasta yläasteella.
Mulla kävi päinvastoin. Ala-asteen ope oli hullu, mut klassista musiikkia rakasti. Mä vihasin sitä musiikkia lapsena, nyt kuuntelen erittäin mielelläni.
Mä löysin sen musan itse. Meni kauan tottua muuhun. Vieläkin kuuntelen paljon klassillista musiikkia. Musamakuni laajenee iän myötä.