Mistä mulle kauniit, pitkät kynnet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Åsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Åsa

Aktiivinen jäsen
19.03.2007
4 533
0
36
Juhlat tulossa ja omat kynnet on lyhyet (eivät lasten kanssa touhutessa kauaa pitkinä pysy). Kannattaako ostaa sellaisia muovisia tekokynsiä, joita ainakin joitakin vuosia sitten jostain Seppälästä sai? Onko millasia?
Kestääkö päivän ja onko helppo irrottaa?

Aitoja rakennekynsiä en raaski, enkä edes halua.

Mä maksoin viimeksi 45 euroa, ranskalainen manikyyri ja pari koristekiveä. Se on siis oman kynnen päälle levitettävä geeli joka kestää kynsissä 4-6 viikkoa noin, ja jokapaikassa 50 hujakoilla ne hinnat pyörii. Vähän kuin lakkaus, mutta kestävämpi. Voi tehdä värillisellä geelillä lyhyisiinkin kynsiin esim, tai sitt silkkijatkeet omiin kynsiin jotka maksaa toki lisähintaa.. Mutta ellet tahdo pidennyttää, vaan kohentaa niiden kynsies ulkonäköä vaan niin tää voi olla ratkaisu. Ja parasta on että oma kynsi kasvaa sitt siellä geelin alla normaalisti koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
80e maksaa geelikynnet ainakin täällä,ja jos haluu koristuksia niin enemmän

Mitä hittoa? Jatkeilla, vai ilman?

Mä soitin just tänään kahteen paikkaan kun toi mun oma kynsitäti on lomalla, ja 50 e oli korkein hinta, toinen sen saman 45 mitä mun omallakin. Koristuksineen. Silkkijatkeet on ollut täällä 5e/kynsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa harmaana:
Kiitos vinkistä :)

Mä kyllä haluaisin myös pituuttaa, joten aika mojova summa taitais kynsioperaatiolle tulla :(

Mä suosittelen kyllä että lyhyenä pidät jos on muutenkin: ne oikeasti hujahtaa siellä geelin alla pitkiksi nopsaan muutenkin (jos ei nyt juhliin mennessä niin muihin tilaisuuksiin), mulla on neljässä viikossa tullut ihan ylikasvaneiksi. :x Mä kun mielummin pidän vähän lyhkösinä kun lasten kanssa oon..

Yhteistyössä