Mistä mä vielä saisin pikkuisen jaksamisen rippeitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Voi elämä. Mä olen aivan rikki ja poikki. Mulla on molemmat kädet ranteista asti tulehdusmaisesti kipeät ja se kipu nousee olkapäihin asti. Väsyttää, veetuttaa eikä vaan enää jaksais.

Mutta kun vielä pitäis illalla lähteä kaupoista ruinaamaan pahvilaatikoita, huomenna kerätä kämpästä kaikki ylimääräinen ja tarpeeton roina ja pakata ne autoon vietäväksi tulevaan vuokramökkiimme. Lauantaina pitäis vielä siivota ja puunata kaikki paikat ja sitten sunnuntaina pitää näyttö tästä.

Niin ja tänään vielä viimeistelytöitä rempasta, ihan vähän on enää mutta silti. Ja tehdä vielä muutama myynti-ilmoitus.

Sunnuntain jälkeen pääsis sitten keskittymään paremmin siihen rakentamishankkeeseen ja kaikkeen muuhun mitä nyt ollaan tehty päällekkäin...miljoonaa asiaa.

Mistä siis vielä virtaa? Kun ei enää yhtään jaksais just nyt :'(

No ihan ensiksi haet sitä uutta kannabisjohdannaista kipulääkettä :D ja kerrot äidillesi käyttäväsi hasaa. Sen jälkeen kuuntelet saarnaa 2 tuntia ja kipu ja kiireet unohtuu takuulla uuden haasteen edessä.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelevä:
Alatteko rakentamaan vaikka entinen myymättä?

Ei aleta. Siks tällä projektilla onkin ollut niin kova kiire. Siis että saatais kämppä myyntiin. Mutta tontilla aletaan kyllä tekemään jo raivaus- ja kaivuutöitä ja tottakai meillä on tuleva vuokrakoti katsottuna ettei sitten iske paniikki.

Ja siis ennen rakentamista pitää tehdä sen tsiljoona päätöstä, täytellä hakemuksia, miettiä ja kilpailuttaa. Tarkoitinkin että niihin pystyy keskittymään paremmin kun VIHDOIN saadaan tää kämppä laitetuksi myyntiin.

Mä menisin ja tekisin vaikka pää roikkuis säikeen varassa jos tiedän että mä pääsen asumaan omaan taloon jossa on tilaaaaaa.
Ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä kun meidän kämpässä ahistaa!
Mutta koita jaksaa
:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
No ihan ensiksi haet sitä uutta kannabisjohdannaista kipulääkettä :D ja kerrot äidillesi käyttäväsi hasaa. Sen jälkeen kuuntelet saarnaa 2 tuntia ja kipu ja kiireet unohtuu takuulla uuden haasteen edessä.

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Kiitos tästä :hug: :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuinka nopeasti olette laskeneet asuntonne menevän kaupaksi?
Kannattaa varautua "pitkään" aikaan,jos hinta ei ole edullinen.

Tällä seudulla keskimääräinen myyntiaika vastaavista on ollut n. 8-10 viikkoa. Ja meidän taloyhtiössä taas ihan vaan muutamia viikkoja.

Ei me olla varauduttu oikeastaan mihinkään. Tässä menee vielä paljon aikaa siihen kun edes päästäis raksalla tositoimiin, joten voidaan hyvin asustaa tätä ja maksaa vuokraa mökistämme samanaikaisesti.

Muoks: toki toivotaan että saatais nopeastikin myydyksi. Ja pyyntihinta meillä on ihan kohtuullinen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:

Tällä seudulla keskimääräinen myyntiaika vastaavista on ollut n. 8-10 viikkoa. Ja meidän taloyhtiössä taas ihan vaan muutamia viikkoja.

Ei me olla varauduttu oikeastaan mihinkään. Tässä menee vielä paljon aikaa siihen kun edes päästäis raksalla tositoimiin, joten voidaan hyvin asustaa tätä ja maksaa vuokraa mökistämme samanaikaisesti.

Muoks: toki toivotaan että saatais nopeastikin myydyksi. Ja pyyntihinta meillä on ihan kohtuullinen :)

Hyvä että asiat mietitty noinkin pitkälle.
Onnea myyntiin ja rakentamiseen =)

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:

Hyvä että asiat mietitty noinkin pitkälle.
Onnea myyntiin ja rakentamiseen =)

Kiitos :). Kunhan vaan tosiaan sais vielä voimia viimeisiin koitospäiviin ennen näyttöä.

Hirvittävintä olis jos ei kukaan tulis näyttöön ja sekin on tietty vallan mahdollista :|

Alkuperäinen kirjoittaja wink:
Löytyiskö muten linkkiä myynti ilmoitukseen?

Mä en tiedä uskallanko laittaa ettei mee liikaa mainostamisen puolelle :D

Eiköhän senkin etsivä löydä, täällä kun on sen verran paljon loistavia palstapoliiseja ;)

Jos olisit lähellä, niin toisin autolla pahvilaatikoita, pakkailisin kanssasi hetken aikaa ja heitettäis tavarat uuteen paikkaan. Voisin ottaa mukaan termarillisen kahvia ja pari korvapuustia.
Onneksi aurinko paistaa.
Mukavaa pääsiäisen aikaa kuitenkin. :=)

Yhteistyössä