Mistä mä saisin rohkeutta mennä leikkauttamaan tissini ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
niin siis rohkeutta vai tyhmyyttä?

ei roikkuva e-kuppi ole sairaus. ennen vanhaan lääkärit olivat hyvin haluttomia leikkaamaan ihmisiä, joiden terveys ei sitä vaatinut. jotain omituista on kai tapahtunut sittemmin.

taidan olla enää d itse, laihdutin.

niin siis rohkeutta vai tyhmyyttä?

ei roikkuva e-kuppi ole sairaus. ennen vanhaan lääkärit olivat hyvin haluttomia leikkaamaan ihmisiä, joiden terveys ei sitä vaatinut. jotain omituista on kai tapahtunut sittemmin.

taidan olla enää d itse, laihdutin.

kyllä se voi olla "sairaus".. jos se käy selän/niskan päälle sillain ettei oleen pysty ja joka päivä on yhtä kipua, ni mun mielestä se kannattaa mennä hoitamaan pienennysleikkauksella. ja terveys ja oma mielenterveys sitä sillon vaatii.. luojan kiitos nykyään lääkäritkin sen tajuaa, ettei sellaisten tissien kanssa ole kiva elää jos niistä kärsii fyysisesti.

[QUOTE="...";26108898]kyllä se voi olla "sairaus".. jos se käy selän/niskan päälle sillain ettei oleen pysty ja joka päivä on yhtä kipua, ni mun mielestä se kannattaa mennä hoitamaan pienennysleikkauksella. ja terveys ja oma mielenterveys sitä sillon vaatii.. luojan kiitos nykyään lääkäritkin sen tajuaa, ettei sellaisten tissien kanssa ole kiva elää jos niistä kärsii fyysisesti.[/QUOTE]

Minkä kokoinen olet muilta osin kroppaa?
Mulla nyt päällä liivit kokoa 85i, enkä koe rintoja miksikään jumalattoman isoiksi. Mä olen aika pitkä (175), enkä mikään kukkakeppi mutten myöskään lihava.
Nyt olen alkanut miettimään että voisko selkä-/rintalastakivut+hartajumit johtuakkin painavista tisseistä.
Mua eniten hirvittää jos lääkäri vaikka toteaiskin mulle että "laihduta".. Okei on mulla ylimäärästä varmaan se 15 kg, mutten edes haluis niin paljon laihtua.

Varaat ajan lääkärille ja puhut hänen kanssaan mitä sun kannattaisi tehdä ja miten tuota pelkoa voisi auttaa pois :) tuttavani kävi juuri leikkauttamassa itsensä ja oli todella tyytyväinen, ainut asia mikä häntä inhotti oli se ettei aiemmin hakenut apua vaivaansa :)

Yhteistyössä