Mistä mä saan hoitopaikan?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ninniliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ninniliina

Aktiivinen jäsen
12.04.2005
8 183
0
36
Saatiin kunnalta lupaus, että hoitopaikat otetaan ostopalveluna jostain yksityisestä hoitopaikasta kun kunnallisella puolella on niin huono tilanne.

Jos tää päätös ois tullu viime perjantaina, ni mul ois ollu pojille hoitopaikat, mutta jouduin ne sillon luovuttaan pois :headwall: :headwall:

Nyt oon soitellu läpi kaikki järkevällä etäisyydellä olevat yksityiset päiväkodit ja pph:t eikä vaan löydy :|

opisekelemaan tarttis päästä tossa syyskuun alussa...

Jotain edistystä sentään asiassa =)
Itäharjun Prisman ilmoitustaululla on monesti ollut parin yksityisen pph:n ilmoitukset, käy kurkkaamassa josko siellä olis nyt. Vähän tietty menee sit väärään suuntaan...

Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Jotain edistystä sentään asiassa =)
Itäharjun Prisman ilmoitustaululla on monesti ollut parin yksityisen pph:n ilmoitukset, käy kurkkaamassa josko siellä olis nyt. Vähän tietty menee sit väärään suuntaan...

joo, sinänsä ihan hyvä :) ois tarvinnu vaan aiemmin tajuta ottaa yhteyttä noihin perhetyöntekijöihin...
Menee kyl aika väärälle suunnalle kun mun koulu on Kakskerrassa :| Suikkilassa ois paikkoja kans, mut tulis kyl sellaset hoitomatkat että huh! Mihinkähän aikaan sitä tarttis lähtee kotoo, et ehtis kahdeksaks kouluun :$

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Otappa yhteyttä sinne päättäjiin joilta sait edellisen päätöksen. Kunnan on tarjottava hoitopaikka!

joo: kunta on ottamassa ostopalvelupaikkoja päiväkodista, joka sijaitsee n. 10km täältä meiltä ja josta ois koululle taas sitten ainakin samanmoinen matka.

Kuntahan tulkitsi lakia niin, että meille ei sitä hoitopaikkaa ois pitäny järjestää (ennenkun vasta 4kk:n päästä) mutta perhetyöntekijöiden avulla saatiin tuo päätös. Vähän on siis eri tää tilanne. Toki noi perhetyöntekijätkin auttaa, mut minkäs teet jos tää tilanne nyt on tämä :(

Yhteistyössä