Mistä mä löydän tietyt potkarit...??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terhikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Terhikki

Aktiivinen jäsen
27.12.2004
2 662
0
36
Mä tahdon ehdottomasti pojulle sellaiset tietynmalliset Naperon kokopotkuhousut, mutta en tiedä tehdäänkö niitä enää :'( . Huutiksen olen kahlannut läpi, ja yhdessä paketissa ois sellaiset mutta kokoa 74 ja mie haluisin 80.

Ihan pakko saaha sellaset, ekalla tytöllä oli ihan pikkuisena pinkit sellaiset ja ne melkein pidin puhki.

Nepparikiinnitettävät henkselit, nilkoissa söpöt 'rypytykset', kangas sellaista rib-tyylistä... en mie osaa selittää :ashamed:

Auttakee! |O

kuulostaa vähän siltä äitiyspakkauksen potkupuvulta. meillä oli keltainen jossa pupuja. ja koko oli sen 74cm. huhuile vaikka markkinat- ostetaan palstalla ja kirppiskerhossa

Alkuperäinen kirjoittaja manna:
kuulostaa vähän siltä äitiyspakkauksen potkupuvulta. meillä oli keltainen jossa pupuja. ja koko oli sen 74cm. huhuile vaikka markkinat- ostetaan palstalla ja kirppiskerhossa

en usko että tuota on ollu äitiyspakkauksessa, kun Naperoa myydään vaan Citymarketeissa tietääkseni. Eikä kai tuota ole ollut kuviollisena.

Alkuperäinen kirjoittaja Hännän Heilutus:
meillä on tuollaiset...
mut ne on pinkit ja koko tais olla 68 tai 74
eli ei paljoa auta...
nekin käytettiin ihan puhki...nuo muuten on parhaat :D

Nonni, lisää porukkaa mun puolelle :D

Ne on vaan jotenkin niin lutuset, istuu hyvin jne.

Toki poju alkaa olla jo aika iso, muttei kerrota sille :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Alkuperäinen kirjoittaja manna:

en usko että tuota on ollu äitiyspakkauksessa, kun Naperoa myydään vaan Citymarketeissa tietääkseni. Eikä kai tuota ole ollut kuviollisena.

juu, katsoin kuvan ja eivät ole ollenkaan niitä äp:n pukuja. :) mut laita tuonne markkinan ostapuolelle ilmoitus. jos vaikka onnistais.

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Ei kukaan tietäis myydäänkö tuota mallia enää uutena?

Ei tule itse käytyä Citymarketeissa...

Ei ole ainakaan silmiin osunut, tosin lähiaikoina en ole ees katellut vauvanvaate tarjontaa kun ei ole ollut tarvetta

minkäkokoiset nuo sun punaiset on? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:

Ei ole ainakaan silmiin osunut, tosin lähiaikoina en ole ees katellut vauvanvaate tarjontaa kun ei ole ollut tarvetta

minkäkokoiset nuo sun punaiset on? :whistle:

en miä muista, varmaan aika pienet koska oli pojalla ekana jouluna ja itse asiassa en muista sitäkään onko niitä enää...

Katso Cittarin sivuilta Naperon tai jonkun vauvanvaatteista vastaavan yhteystiedot, ja laita sinne kuvan kanssa sähköpostia?

Yhteistyössä