Mistä löytyis lapselle joku essu tai liivimekko ruokailuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sisily"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sisily"

Vieras
Lapsi opettelee itse syömään ja sotku on sen näköinen. Björn borgin muovinen ruokalappu meillä on ollut käytössä, mutta nyt on opittu uusi taito eli ruokalapun pois repiminen. Niskassa ihanat punaiset jäljet kun innolla revitään lappua, ja mieluusti viettäisin ruokahetket itsekin syöden - toisin kuin nyt, eli lappua laittaen kokoajan uudelleen.

Ajattelin josko joku selästä kiinnitettävä hihaton kosteutta pitävä liivimekko (pakkopaita :D) tai essu olisi kätevä, mutta mistä lähtisin etsimään kohtuuhintaista?

no mä tein vahakankaasta leikkaamalla itse.Siitä saa sellasen pitkän joka ulottuu lautasen alle nappi tai narukiinnitys niskaan.Tai jos omistat ompelukoneen teet vahakankaasta etu ja takakappaleen,ompelet olkapäästä yhteen ja naru/nappikiinnitys

[QUOTE="vieras";24398055]http://www.babybjorn.com/products/kitchen/eat-and-play-smock/eat-and-play-smock/[/QUOTE]

meil on tämmönen skartelukäytössä ja on kyllä hyvä. sitten on ollu niitä ikean vastaavia ruokailukäytössä mutta niissä on se ongelma että eivät pesun jälkeen pidä vettä jos ei niitä silitä. sanomatta lienee selvää että en ole niitä sitten jaksanut käyttää.

[QUOTE="annika";24398093]meil on tämmönen skartelukäytössä ja on kyllä hyvä. sitten on ollu niitä ikean vastaavia ruokailukäytössä mutta niissä on se ongelma että eivät pesun jälkeen pidä vettä jos ei niitä silitä. sanomatta lienee selvää että en ole niitä sitten jaksanut käyttää.[/QUOTE]

Ai pitäisikö se silittää? Olen ostanut kirppikseltä, eikä siinä tietenkään ollut mitään ohjeita. Täytyypäs kokeilla, kiitti vinkistä!

Yhteistyössä