Mistä löytäisin tällaiset housut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hookaksoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hookaksoo

Vieras
Etsin rentoja vapaa-ajan housuja. Ei urheilukäyttöön vaan sellaiset, joita voisi pitää kaupungilla, vaunulenkillä, leffassa, kylässä kavereiden luona jne.

- reisitaskuhousut tai saman henkiset
- matala vyötärö, mahdollisesti vyö
- väri mielellään beige, myös army green käy
- levenevät lahkeet niin, että lahkeet laskeutuvat nätisti kenkien päälle (lahkeissa voi olla vetoketjut, jotka avaamalla ne saa leveämmiksi)
- lahkeet täyspitkät, mahdollisuus kääriä ylemmäksi napeilla/neppareilla plussaa
- puuvillaiset ok, mielummin kuitenkin sellaiset joissa kangas on /on käsitelty jotenkin "liukkaammaksi", ns. kahinahousut ;)

Entisessä elämässä minulla oli kahdet tämän tyyppiset, toiset oli H2O:n ja toiset muistaakseni Reiman. Nyt en löydä mistään kaupasta edes lähelle samanlaisia, vaikka voisi luulla tuollaisia olevan. Urheiluliikkeiden valikoimissa on liian tuulipukumaisia/tätimäisiä ja/tai selvästi metsäretkeilyyn ym. tarkoitettuja korkeavyötäröisiä housuja. Minä etsin nuorekkaita kaupunkihousuja, joilla voi vaikka piipahtaa iltapäivällä terassille. Vinkatkaa!

EDC ja Play Fit-nimiset housut, saattaisi löytyä vielä Esprit-shopista. Mulla jo kolmannet kierroksessa, ei ole aikoihin löytynyt yhtä kivoja. Värejä on saanut kaikenlaisia. Miinuksena melko helposti rypistyvä kangas, ei ole kiiltävää, mutta muuten täydelliset kesähousut. Koko on ehkä enemmän reilu kuin niukka jos netistä tilaat.

Yhteistyössä