Mistä löytäisin keskustelupalstan erityislasten vanhemmille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti-75"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti-75"

Vieras
Itselläni käytöshäiriöinen lapsi. Diagnoosia ei olla vielä saatu. Olisi ihanaa löytää vertaistukea ja joku joka oikeasti ymmärtää mistä puhun. Mulla lapsia 4 ja vain yksi oireilee. Tämä yksi sitten oireilee kaikkien muidenkin edestä. Lukemattomia kertoja olen saanut pahoja katseita ja vielä useammin kommentteja siitä mitä minun pitäisi tehdä.... Mutta näillä ihmisillä ns "normaali" lapsi ja heille ei millään mene perille että tähän kyseiseen lapseen nämä keinot eivät vain yksinkertaisesti toimi. Kaikkeni olen yrittänyt ja tuntuu että apua ei saada mistään.
Vertaistuki olisi todella tärkeää, varsinkin kun vanhempana alkaa olemaan siinä loppuunpalamis pisteessä.
Eli olisiko teillä kellään antaa infoa keskustelupalstoista joilla kannattaisi käydä tutustumassa tai olisiko naamakirjassa jotain ryhmää?

Olen Leijonaemoissa (pääsy vaatii diagnoosin), mutta haluaisin löytää ryhmän, jossa voisi keskustella lievemmistä ongelmista (ei tunnu kovin fiksulta "valittaa" esim. lapsen yökasteluista tai aistiyliherkkyyksistä, jos lähes kaikki aloitukset koskevat vakavasti vammaista tai kuolemansairasta lasta. :/) Onko olemassa Asperger-lasten ryhmää... kun en sellaista ole hakusanoilla löytänyt?

Yhteistyössä