mistä löytää mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "plöp"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"plöp"

Vieras
Kertokaa mulle mistä mä löydän miehen itselleni? Haluaisin vanhemman kun itse olen. ( 20. v) Tuntuu et kaikki on varattuja tai sit ne on vapaita mutta en tunne heitä kohtaan mitään :(

Kai sopivaan vaan tutustuu, jos on tutustuakseen. :)
Harvoin tietty kotoa kukaan tulee hakemaan, et siinä mielessä kannattee elää suhteellisen aktiivista elämää - edes netissä.

Sä olet niin nuori vielä, ettei kannate alkaa masentelemaan jos ei meinaa "löytyä", sillä voi mennä tosiaan vielä vaikka kymmenen vuotta, ennen kuin sopiva löytyy. :)

Miksi muuten haluat itseäsi vanhemman? Kiinnostaa vaan, kun on tuollainen kriteeri, et mitä siinä on taustalla?

haluan vanhemman miehen siis siksi, että haluaisin lapsia nuorena :) ja yleensä miehet ainaki ne joita mä oon tavannut niin haluaa vasta sitten joskus, en haluaisi odottaa niin kamalan kauvan :) ja joo oon nuori, mutta en millään jaksas odotttaa 10 vuotta että sopiva mies löytyy ja sitten alkaa suunitella perhettä, haluaisin perheen nyt :) ja käyn aika paljon kaupungilla yms et , en odota kotiovelle ketään tulevan ;)

ai sä meinaat että miehet ei halua lapsia vai? no kyllä niitä lapsia sitten aika paljon maapallolla on vaikka miehet ei niitä oo halunnukkaan? joo ja ainakin mein suvussa miehet on halunnu lapsia..

Yhteistyössä