Mistä löydätte kivoja ystäviä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen muuttanut monta kertaa ja kaverit jääneet.

Onko mun rima jotenkin tosi korkealla, vai miksi en löydä kivoja kavereita itselleni ollenkaan?

Siis en vaadi paljon. Ystäväperhe, joka tulisi käymään ei saisi olla sellainen, joka antaa lastensa tuhota toisten kodin ja sanoo jotain "pojat on poikia, meidän on villejä".

Ja sitten toinen, eli että tykkäisin ihmisistä, jotka on kaikille kivoja. Oksettaa sellaiset mammakaverit, jotka on kyllä toisilleen kivoja, mutta esim. muita lapsia puistossa kohtelee kuin kakkaa. Ei huomaa ja ärjyy ym.
Perhepäivähoitajissa ihan samalla tavalla olen huomannut, että jotkut nuoleskelee sellaisia lapsia, jotka mahdollisia hoitolapsia, tai joiden äidit on jotenkin nuoleskelun arvoisia (raha tai valta tai joku muu). Samoin naapureissa ja lasten koulukavereiden vanhemmissa huomaan tällaista, että nuoleskellaan niitä, joilla vankka asema alueella, on pitkään asuttu seudulla, on tukiverkkoja, paljon tuttuja, valtaa, rahaa (tai jotain näistä).

Eli ihan vaan sellaista perusiloista ihmistä, joka ei ole yhdelle paska, toista nuole, ja joka opettaa lapsensa kunnioittamaan toisia ihmisä (ei kämppä ole paskana heidän lähdön jälkeen). Eikä juorua eikä puhu pahaa kenestäkään.

Tupakanpoltti, harrastukset, ikä ym. on aivan sama.

Vaadinko liikaa?

et vaadi liikaa. En tiedä mistä näitä mukavia ihmisiä ja ystäviä löytyy. Ehkä he ovat niin mukavia että heillä on jo tarpeeksi laaja ystäväverkosto, eivätkä he ehdi enää tapailla useampia uusia ystäviä, tai laiminlöisivät muuten omaa perhettään/sukulaisa/vanhoja kavereita. Ja siksipä he eivät yritä ystävystyä sinun kanssasi. Näin minä ainakin luulen. Sillä minulla on samoja kokemuksia kuin sinulla.Tai ehkä olen jostaisn ihmeen syystä niin epäkiinnostava ja tylsä ihminen että heillä ei ole aikaa minulle. Itsehän sitä aina luulee olevansa mukava, mutta entäs jos ei muiden mielestä olekaan:(
Mistäs sen tietää?

Alkuperäinen kirjoittaja assi:
et vaadi liikaa. En tiedä mistä näitä mukavia ihmisiä ja ystäviä löytyy. Ehkä he ovat niin mukavia että heillä on jo tarpeeksi laaja ystäväverkosto, eivätkä he ehdi enää tapailla useampia uusia ystäviä, tai laiminlöisivät muuten omaa perhettään/sukulaisa/vanhoja kavereita. Ja siksipä he eivät yritä ystävystyä sinun kanssasi. Näin minä ainakin luulen. Sillä minulla on samoja kokemuksia kuin sinulla.Tai ehkä olen jostaisn ihmeen syystä niin epäkiinnostava ja tylsä ihminen että heillä ei ole aikaa minulle. Itsehän sitä aina luulee olevansa mukava, mutta entäs jos ei muiden mielestä olekaan:(
Mistäs sen tietää?

Niin. Muutama perhe olisi halunnut olla, mutta en pysty olla kaveria sellaisten kanssa, joissa lapset pyörittävät showta koko ajan ja hajottavat kotimme käydessään.

Ja sitten tuo paskan puhuminen ja juoruilu on vielä yleisempää, näyttää siltä, että ne suosituimmat perheet harrastavat tuota erittäin paljon myös.

Mutta enhän toki yksinäinen ole, kun on oma perhe. Varmasti ystäviä löytyy kun antaa sille aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja assi:
Mistäs sen tietää?

Niin. Muutama perhe olisi halunnut olla, mutta en pysty olla kaveria sellaisten kanssa, joissa lapset pyörittävät showta koko ajan ja hajottavat kotimme käydessään.

Ja sitten tuo paskan puhuminen ja juoruilu on vielä yleisempää, näyttää siltä, että ne suosituimmat perheet harrastavat tuota erittäin paljon myös.

Mutta enhän toki yksinäinen ole, kun on oma perhe. Varmasti ystäviä löytyy kun antaa sille aikaa.[/quote

mIKSI LAPSET EIVÄT SAISI OLLA LAPSIA?

Mulla ei ole enää kavereita koska olen karsinut nuo paskan jauhajat, juoruajat ja huonosti käyttäytyvät lapset! Ei oo jääny ketään jäljelle!

Itse olen mielestäni ihmisten suhteen "kaikki ruokainen"! En erittele koon tai näön takia! Omassa ulkonäössä kun ei ole kehumista! Lapset ovat mulle samanarvoisia kaikki! Toki tietysti oma on aina oma, mutta esim. puistossa autan muita lapsia jos huomaan heidän apua tarvitsevan!

Missä päin oot? Voitais vaikka meilailla? Jos haluat!

MINUA OTTAA PÄÄHÄN SE, ETTÄ LAPSET EIVÄT SAISI OLLA INNOKKAITA LEIKKIJÖITÄ JA ILOISIA VIIPELTÄJIÄ, VAAN PITÄISI ISTUA ALOILLAAN! HEI HALOO, TÄLLÄISTEN AJATTELIJAT: HANKKIKAA ITSELLENNE ELÄMÄ!

Yhteistyössä