mistä löydän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jep,laukkukaupastahan niitä löytyy.. Mutta! Kokemuksesta voin sanoa että kovapintainen ei aina ole automaattisesti pehmeää parempi! Ainakin huonolaatuinen (=halpa) kova saattaa haljeta.. Lentokentillä ainakaan ei laukkuja mitenkään kovin hellästi käsitellä,ja koneen ruumassahan on kylmä,niin saattaa kylmänä hajota vielä helpommin..

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Eikös siinä kovapintaisessa pysy tavarat ehjinä ja siisteinä paremmin kun sitä kuitenkin matkalla heittelevät koneeseen ja takaisin?

Mä olen kantanut pehmeässä kassissa matkalta kotiin kipsipatsaita ja lasiesineitä ja pulloja, kaikki pysyi ehjinä.Riippuu miten pakkaa. Ja mitä kovin hajoavaa 6v laukkuun laitetaan?

Pysyy varmaan,jos ite laukku pysyy ehjänä.. Ja itsellä on pehmeä laukku,siinä on kyllä sisällä pari pikkutaskua ja sit sellaset "henkselit" millä tavarat pysyy paikoillaan.. Ikinä ole sen kanssa mitään ongelmia ollu.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Eikös siinä kovapintaisessa pysy tavarat ehjinä ja siisteinä paremmin kun sitä kuitenkin matkalla heittelevät koneeseen ja takaisin?

Ei pysy. Se on aina yhtä iso ja painava, tyhjässä tilassa (jos sellaista jää...) heiluu tavarat helpommin. Kova myös hajoaa lentokentän kovassa rytinässä helpommin kuin pehmeä. Itse olen ollut (ennen lapsia) kova matkustelemaan, ja tykkään pehmeästä ehdottomasti enemmän, etenkin just sen keveyden takia. Myös helpompi käsitellä. Paras "matkalaukku" on tietenkin hyvä rinkka - ellei halua sileitä iltapukuja mukaan.

Yhteistyössä