Mistä löydän nätin boleron juhla-asuuni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Millipidetär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Millipidetär

Vieras
onko joku tärmännyt missään nettikaupassa nättiin ja juhlavaan boleroon? Tarvitsisin musta/hopea leningiin boleron enkä oikein ole mistään löytänyt, hameen ja mustat korkkarit löysin turhankin helposti, nyt sitten boleroa en meinaa mistään löytää... osaako joku auttaa?? värillä ei väliä kunhan sopii mustaan ja hopeaan.

Heissan. Mulla sama ongelma! oon menossa häihin vieraksi ja tarviisin boleron mekon seuraksi, kun oikein muut jaketit ei tän mahan kanssa passaa.. Onko muita kun ellos?

http://www.halens.fi/ProductPage.aspx?pid=43265&tm=84&gclid=CJmtzbmzt58CFUmF3godCT3l6A&cn=at.session_55930315&cv=FwhgMb4foqaQMgaCPZBISP%2BW%2BRrgrsWUeJt5rX41C7rxmHLgWfOo00qGDnXUsKma&cma=45

Heissan!

Minun asukokonaisuuteen ei kyllä oikein sovi neulottu, linkin mukainen, bolero. Mekko minkä laitan päälle on musta, harsokangasta, hiukan ikäänkuin "vekitettyä kangasta". Yläosa pelkillä naruolkaimilla ja mekon pituus polveen. Rintojen alta lähtee vapaata kangasta, joten mahakin sopii mekon sisään. Tämä mekko mielestäni vaatii jonkin "hienostuneemman" boleron, esim organzaa tai satiinia.. Mietin, että menen käymään Stockmannilla ja Sokoksella jos jotain löytyy, jos ei niin en tiedä kyllä mistä etsin.. Halensilla oli yksi ihan kiva, mutta mietityttää nämä postimyynnit kunostaa juhlavaatetta..

Yhteistyössä