Mistä löydän edullisia harsoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja köyhä mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

köyhä mamma

Vieras
En käsitä mistä ihmiset löytävät kohtuuhintaisia harsoja? Luulin, että harsoja löytyy ihan tavallisista kaupoista, mutta en ole löytänyt edes Prismasta! Nettikaupat ovat ainoita, joista olen edes löytänyt ja niissäkin ne ovat maksaneet muutaman euron kappale, mikä tuntuu aika isolta summalta. Voisikohan jostain kangaskaupasta löytyä sitten vaikkapa ihan kankaana, josta voisin itse leikata ja ommella?

Kirpputoreilta kannattaa etsiä.

Ja tuolle yhdelle kysyjälle - kyllähän niitä voi käyttää paitsi pikkuvauvan kestovaippoina, myös kaikenlaisina yleisliinoina puklujen ja muiden pyyhkimiseen, kodin ulkopuolella pyyhkeinäkin. Ne kuivuvat nopeasti, eivät vie tilaa tai paina paljon, mutta imevät hyvin. Käteviä ovat!

Jos et käytettynä löydä niin vaunula.fi , siellä on edullisimmat löytämäni harsot. 1.39e / kpl. Toinen on Name It 8kpl 14.95e. Name Itin on kuvioituja. Itse löysin käytettynä ihan pilkkahintaan, vaihdoin 15 harsoa kahvipakettiin. Ostan kyllä lisäks vielä joko käytettynä tai tilaan noita kuviollisia.

Mitä siihen metritavaraan tulee niin nuo vaunulan harsot taitaa tulla halvemmaksi ellei metrihinta ole euron.

Yhteistyössä