Mistä lentolaukku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matkailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Matkailija

Vieras
Inhimillisen hintaisia, settejä?
Onko kova vai kankainen parempi?
Kankaiset taitavat olla halvempia mutta pysyvät kuitenkin muodossaan.
Kannattaako ostaa lukollinen?

Itse tykkään eniten kankaisesta, mutta semmoisesta kovapintaisesta kankaisesta (ei semmoinen lörppäversio). Lukko kantsii olla, pysyy vetoketju kiinni. :)

Riippuu missä asut, Tampereella on esim. Tuomiokirkon kadun laukkuliikkeessä (jonka nimeä en kuollaksenikaan muista) tosi hyviä tarjouksia. Jostain Anttilan alestakin voi tosin tällä hetkellä löytää ihan hyvän. :)

Cittarissa on usein tarjouksessa kovakuoriset laukut. Itse koen. että ne ovat parempia. Lukkoja ei kannata laittaa kiinni, koska ne voidaan aukaista tarkastuksessa ja silloin ne rikotaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Cittarissa on usein tarjouksessa kovakuoriset laukut. Itse koen. että ne ovat parempia. Lukkoja ei kannata laittaa kiinni, koska ne voidaan aukaista tarkastuksessa ja silloin ne rikotaan.

Onko pelkoa että nämä tarkastajat tai "koneen pakkaajat" varaste?levat

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No mulla ei ole vielä koskaan avattu laukkua, joka kerta lukkoon laitan, sillä tahdon, et pysyy kiinni. =) Ja siinähän rikkovat sen lukon, jos katsovat tarpeelliseksi. Ne ei paljon maksa (siis semmoinen erillinen laukun vetoketjuun laitettava lukko).

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei meillä ole koskaan mitään kadonnut. Kaverilla oli laukku avattu Kajaani-Helsinki lennolla... meillä ei ole koskaan vaikka n. 15 maata koluttu. Mutta jos laukku avataan, on siinä tarra ilmoituksena.

Yhteistyössä