mistä lastenhoitoapua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja memmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

memmu

Vieras
Nyt ideoita kehiin ja paljon. Sukulaisia ei ole lähistöllä ja mll:n lähin toimistokin on melkeen 30km:n päässä ja jos sieltä lähettävät hoitajan niin matkakulujakin tulee ihan "mukavasti". Olis kiva saada joku hoitaja jolle vois soittaa vaikka parin päivän tai edes viikon varotusajalla ja kysästä pääsiskö hoitamaan. Kellään tutullakaan ei ole sopivan ikäsiä/olosia nuoria jotka vois tulla. Ei siis ketään. Miten ootte ratkasseet tämmösen ongelman ja mistä ootte saanu kivoja hoitajia "pysyvästi"? Olis kiva joskus käydä kahestaan miehen kanssa edes vaikka kaupassa. Meillä kun noi naskit on 2v ja 4v niin ei voi yksinkään kotia jättää.

Minä kysyin kerran vastaavaa ja kaikki ehdotti niitä naapurin lapsia, joita meillä ei ollut, samoin tuttavien lapsia, joita ei myöskään ollut, mll hoitajaa ei saatu, kun asutaan niin kaukana, väestöliittoa ei edes kysytty, mutta vaihtoehto sekin. Eli kaupan ilmoitustaulut, netin työtori (löytyy ihan hoitajien yhteystietoja), hoitopaikka.net...

Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:
Mä olin aikoinaan 4H-kerhon ympyröistä hoitajana. Onko kylällänne partiota tai muuta harrastusta/kerhoa, mitä kautta voisi kysyä?

On molemmat, partio ja 4H mutteivät kouluta/välitä mitään lapsenhoitajia...

Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Mä olin aikoinaan 4H-kerhon ympyröistä hoitajana. Onko kylällänne partiota tai muuta harrastusta/kerhoa, mitä kautta voisi kysyä?

Juu en mäkään ollut kyllä mikään koulutettu. Mutta olin vissiin niin hyvä tyyppi, että kelpasin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja memmu:

Juu en mäkään ollut kyllä mikään koulutettu. Mutta olin vissiin niin hyvä tyyppi, että kelpasin :laugh:

Mutta jos partiosta ja 4H:sta sanotaan, etteivät välitä mitään lastenhoitoapua niin ei siinä paljon hyvät tyypit auta.

meilläpäin on aina kauppojen ja neuvoloitten ilmoitustaulut "täynnä" hoitajien ilmoituksia, ootko nämä paikat jo tarkistanut? tai ihan kysyä neuvolasta omalta tätiltä jos hän tietäis

Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:
meilläpäin on aina kauppojen ja neuvoloitten ilmoitustaulut "täynnä" hoitajien ilmoituksia, ootko nämä paikat jo tarkistanut? tai ihan kysyä neuvolasta omalta tätiltä jos hän tietäis

Neuvolassa ei ainakaan ole yhtään hoitajien ilmoitusta. Neuvolan tätikään ei osannut auttaa.. totesi vaan, että mll on ainakin yks joka välittää hoitajia ja sit sanoi, että kannattaa kysellä sukulaiset ja naapurit ym tutut.. just, mutta niistä kun ei löydy myöskään hoitajaan... ARGH! Rasittavaa.

Lisää ideoita?

Yhteistyössä