Mistä lähtien olen lopettanut tupakoinnin?Miten laskisitte :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietinpäVain.--
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietinpäVain.--

Vieras
Poltin yli askin päivässä 10 vuotta. 15.6 lopetin. No sorruin koko kesän parin viikon välein polttamaan muutaman. Eli siis 2vko ilman- 3 tupakkaa -2 vko ilman. Tuon 15.6 jälkeen olen polttanut yhteensä noin 14 päivän ajan. Edellinen repsahdus oli 1.10 ja sitä edellinen 29.8. Nyt en ole enää mielestäni vaarassa repsahtaa, olen käsitellyt asian niin hyvi

Voinkohan laskea lopettaneeni jo 15.6 vai lasketaanko se aina edellisestä repsahduksesta?

sanoisin että sinuna en edes laskisi moista, turhaa pitää tupakan mielessä kun yrität laskeskella sellaista millä ei ole merkitystä, pääasia on että olet lopettanut, that's it. vielä kun itse pääsis eroon tästä tavasta.

Entä jos joku on lopettanut vuonna 2008 tupakoinnin, mutta yhtenä juhlapäivänä polttaa yhden, niin se lopettamisaikako lähtee alusta sen yhden tupakan myötä? Okei.. tai jos alkkis lopettaa juomisen niin mitätöikö yksi viinilasi sen joskus?

No mä en varmaan tuossa tapauksissa laskis sitä yhtä, mutta jos jatkuvasti polttaa silloin tällöin ja silti ei olevinaan enää tupakoi, on se mun mielestä vain itsensä pettämistä.

Yhteistyössä