Mistä lähtien avainlukua on tarvinnut luottokortilla maksaessakin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unelmoiden
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

unelmoiden

Jäsen
07.05.2012
518
0
16
Olen tykännyt, että luottokortilla on niin hirmu kätevä tilata netistä tuotteita, mutta empäs tykkää enää, kun sielläkin kysytään avainlukua.. Tämä siis Op:n Visalla, onko muilla sama?

oletko varma ettei kyseessä ole se kortin toisella puolella oleva varmistusnumero..? Mä en ole ainakaan mitään avainlukuja laitellut!

Nordea ja Mastercard kyseessä

Riippuu vähän kaupasta, pitääkö ostos vahvistaa nettipankkitunnareilla vai ei. Itse olen alkanut arvostaa vahvistusta sen jälkeen kun mun kortti pöllittiin ja tili vedettiin tyhjäksi. :>

No onhan se tietysti totta että turvallisempaa näin, muutenhan kuka tahansa joka kortin löytää, voisi sillä tilailla.. Mutta kyllä suututti tällä kertaa, kun olin tilaamassa pakettia pelkän kortin kanssa, kun minulla ei ole avainlukulistaa nyt käsillä ja sitten kaikki jäi siitä kiinni :D

[QUOTE="vieras";27423652]oletko varma ettei kyseessä ole se kortin toisella puolella oleva varmistusnumero..? Mä en ole ainakaan mitään avainlukuja laitellut!

Nordea ja Mastercard kyseessä[/QUOTE]

mieheni maksoi juuri tällä viikolla lentomatkaa Masterilla ja vaati pankkitunnukset ( nordean )

Yhteistyössä