K
Kolmen äiti
Vieras
Hei! Nyt kiitos apuja, jos tiedät. Ajatuksissa ollut jo pidempään alan vaihto. Olen yli nelikymppinen nainen ja tällä hetkellä vakituisessa työssä varastoalalla (ollut jo vuosia). Haluaisin opiskella lähihoitajaksi ja nimenomaan oppisopimuksella. Taloudellisesti muu ei ole mahdollista. Tiedätkö joitain paikkoja, mihin on otettu lähihoitajaksi opiskelemaan oppisopimuksella? Kaikkein eniten kiinnostaisi lapsien kanssa työskentely, mutta epäilen että päiväkodit eivät ota???? Luultavimmin kuitenkin erikoistuisin lapsiin, koska minulla on lapsista omien lasten myötä paljon kokemusta. Toki myös sairaala/vanhainkoti tms. voisi tulla kysymykseen oppisopimuspaikkana. Pystyyköhän työaikoja edes vähän neuvottelemaan, koska nuorin oma lapseni on vielä niin pieni, että mielellään tekisin päivävuoroja? Jokusen satunnaisen ilta/viikonloppuvuoron voisin kyllä tehdä. Entä mitä paikkaa suosittelisit itse teorian opiskeluun? Itse asun siis Espoossa. Entä miten rankaksi käy tuo teoriapuolen opiskelu työn ohessa, kun on vielä pieni lapsi? (3 v), 2 isompaa ovat jo teini-ikäisiä. Kiitollisuudella vastauksista jo etukäteen!