Mistä Kuopiosta voi ostaa esim ELLE:n, NAME IT merkkisiä vaatteita??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hanne:
Minusta noiden lastenvaate liikkeiden puuttuminen on miinus Kuopiolle, PO.P on aika kallis merkki, saisi olla jotain edullistakin tarjolla kuten tuo name it

Valitettavasti Kuopiossa on tilanne se,että ihmiset käy vaan marketeilla kaupassa ja ostaa lastensa vaatteet sieltä. Keskustan erikoisliikkeet häviää yksi kerallaan. Mimona oli tosi laadukas ja kohtuuhintainen liike joten harmi, että se lopetettiin. Ehkä savolaiset on vaan niin pihejä tai jotain..

Oliskohan Kuopiossa oikeasti menekkiä lastenvaate liikkeellä, itse olen haaveillut sellaisen perustamisesta mutta juuri tuon savolainen piheys mietityttää... Minkähän takia se Mimona lopetti?

kaverini asuu iisalmessa ja sieltä ei löydä mitään...saa ajaa kuopioon asti että pääsee kunnon kaupoille ja jos sielläkään ei ole voihan nenä.....on täältä etelästä muuttanut ja tottunut että kaupoille pääsee isoihin keskuksiin 30km säteellä

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti myös:
Oliskohan Kuopiossa oikeasti menekkiä lastenvaate liikkeellä, itse olen haaveillut sellaisen perustamisesta mutta juuri tuon savolainen piheys mietityttää... Minkähän takia se Mimona lopetti?

Mimona myi kuitenkin aika high end tuotteita kuten burberryä etc. Kuopiossa voisi menestyä juuri joku jesper / jonatan jossa myytäiin lähiöäideille haalareita.

Yhteistyössä