Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Katopa löytyiskö Alman sivuilta. Siis alaskan malamuutti yhdistyksen sivuilta. Tai siperianhuskyjen rotusivuilta.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:http://www.artunkoiratarvike.fi/hintareet.htm En tiiä onko tuolla just sun ettimää mut jotain ainaki
Paljon halvempia ne kuitenkin on kuin autotAlkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:Hitsinpimpulat, mitä hintoja!![]()
Jopa yli kahtatuhatta euroa pyytävät noilla, huh.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Paljon halvempia ne kuitenkin on kuin autotAlkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:Hitsinpimpulat, mitä hintoja!![]()
Jopa yli kahtatuhatta euroa pyytävät noilla, huh.![]()
Ihan järkevää. En mäkään meidän mammutille rekeä ostanut. Hyvät vetovaljaat ostin, ompelin liinat itse ja liinoihin kiinnitin ihan tavallisen pulkan.Alkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:Juu, totta. =)
Taitaa käydä niin, että ukko saa laittaa hihat autotallissa heilumaan ja hitsikoneen hurisemaan ja tehdä reen itse - tulee paljon halvemmaksi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ihan järkevää. En mäkään meidän mammutille rekeä ostanut. Hyvät vetovaljaat ostin, ompelin liinat itse ja liinoihin kiinnitin ihan tavallisen pulkan.Alkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:Juu, totta. =)
Taitaa käydä niin, että ukko saa laittaa hihat autotallissa heilumaan ja hitsikoneen hurisemaan ja tehdä reen itse - tulee paljon halvemmaksi.![]()
Aisat on kyllä paljon paremmat kuin liinat. Mun mammutilla oli liinat ja se vaati tietysti paljon enemmän just siksi, että se kippo siellä liinojen päässä tuli kintuille, jos ei tajunnut riittävän ajoissa jarruttaa.Alkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:Mä näytinkin täällä jo päivällä ompelemani vetovaljaat. Ne kiinnitetään asioihin ahkion / kärryjen eteen. Aisoissa on se hyvä puoli, että pulkka ei tule koiran jalkoihin alamäessä / koiran jarruttaessa. Pyörällä tai suksilla mentäessä käytän sitten tavallisia huskyvaljaita, omatekemät nekin. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Aisat on kyllä paljon paremmat kuin liinat. Mun mammutilla oli liinat ja se vaati tietysti paljon enemmän just siksi, että se kippo siellä liinojen päässä tuli kintuille, jos ei tajunnut riittävän ajoissa jarruttaa.Alkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:Mä näytinkin täällä jo päivällä ompelemani vetovaljaat. Ne kiinnitetään asioihin ahkion / kärryjen eteen. Aisoissa on se hyvä puoli, että pulkka ei tule koiran jalkoihin alamäessä / koiran jarruttaessa. Pyörällä tai suksilla mentäessä käytän sitten tavallisia huskyvaljaita, omatekemät nekin. =)