Mistä kivoja vaatteita kohtuullisin hinnoin? Linkkejä nettikauppoihin, kiitos :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaatekaapin sisältö uusiksi...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaatekaapin sisältö uusiksi...

Vieras
Nellyä ja bubbleroomia ei kannata ehottaa, niistä en tilaa ku palautusehdot on perseestä :(

Synnytyksen jälkeen pitäs uusia vaatekaapin sisältöä ku entiset vaatteet on auttamatta ihan liian isoja ja en tykkää niistä enää...

[QUOTE="Otto";22610871]http://www.otto-suomi.fi/354864

Pitkä toimitusaika (yleensä 3 viikkoa), mutta muuten ihan ok. Monen hintaista vaatetta löytyy.[/QUOTE]

Kiitti tästä. Ottoa en oliskaan muistanu... :) Pitääpä kattoa mitä siellä olis

Alkuperäinen kirjoittaja Vaatekaapin sisältö uusiksi...;22610895:
Onko tuolla sun mielestä kohtuuhintasia vaatteita? Yksistä aamutossuista 120e...
Jestas :D

Heh juu on siellä tyyriitäkin, mutta itse liikkeestä (siis siitä Tampereella fyysisesti olevasta) olen löytänyt kohtuuhintaisia kivoja juttuja! Joten oletan, että nettikaupassakin on kalliita ja vähemmän kalliita juttuja. JA epäilen, että heillekin tulee nettikauppaan jonkinlaiset joulunjälkeispoistot, että kannattaa pitää mielessä... :)

Minulle tuli odotuksen jälkeen semmoinen nuhjuinen olo, että kaikki vaatteet näyttivät kutistuneilta ja rumilta (ylimääräisiä kilojakin jäi 5 kpl). Olen selaillut paljon verkkokauppoja ja välillä on ollut semmoinen olo, että ei mitään väliä hinnalla, kunhan on kivan näköistä:D Olisi niin paljon helpompaa, jos pääsisi kiertelemään oikeissa kaupoissa, mutta sitä on vähän hankala tehdä nyt. Yllätyin positiivisesti siitä, että Ellos myy nykyään ihan merkkituotteitakin (esim. Esprit) ja olen tilannut sen takia sieltä. Inhoan noita halpiskauppojen vaatteita, jotka menevät ekassa pesussa nukkaisiksi (esim. H&M).

Uusimmat

Yhteistyössä