Mistä kivoja vaatteita 134cm koosta ylöspäin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "auringonkukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"auringonkukka"

Vieras
Monilla merkeillä koot loppuu 128cm:n. H&M:llä ja muilla ketjuilla vaatteet tuosta koosta ylöspäin on kuin pienten aikuisten vaatteita ja haluaisin vielä sopivan lapsekkaita vaatteita tyttärelleni. Hyvä hinta-laatusuhde sais mielellään myös olla.

Kiitos vinkeistä jo etukäteen!

Mulla myös melko isokokoiset tokaluokkalainen ja eskari, mielellään "lapsellisia" vaatteita vielä käyttäisivät, isommalla 134/140 koko käytössä, pienemmällä 128/134cm, samaa miettiny....

Pomp de Lux, kivoja vaatteita, mut hinta-laatusuhde ei ihan kohdillaan. Name It:stä olen löytänyt jotain ja tosiaan tuo Villervalla (skidi.fi) on kiva myöskin. Me and I:n mallistossa oli vain muutama koululaiselle sopiva (tytölle), koska kuulemma kaverit nauraa jos on liian lapsellinen vaate. 134/140 käytössä meillä.

Polarn och Pyret. On toki hintavia mutta laadukkaampia ja kestävämpiä kuin henkkamaukan ymv. lirukangasvaatteet.

Kivan näköisiä mutta kestävyydestä olen eri mieltä. Polarn o pyretiä pitkään ostaneena sanoisin että laatu on mennyt alaspäin tosi paljon. Mutta heiltä löytyy tosiaan hirmu kivoja kuoseja myös vähän isommille lapsille ja ilosiia värejä.

Naurakaa pois, mutta mun mielestä h&m:n vaatteissa on hinta-laatu erittäin kohdillaan! Tuntuu, että joillain on tapana ajatella, ettei halvalla saa hyvää, mutta henkkamaukasta kyllä saa! Meillä vaatteet kiertää esikoiselta keskimmäiselle tyttärelle ja jos unisex-vaate, niin vielä kuopuksellekin. Meillä on ollut merkkejä laidasta laitaan ja h&m on pärjännyt kestävyydessä erinomaisesti! Toki siellä joskus eksyy myös huonompaa laatua ja liian ohkasta kangasta, mutta pääasiassa olen ollut erittäin tyytyväinen, vaikka imagoa kiillottaisikin ihan muun merkin vaatteet. Merkkivaatteista edes kalliimmasta hinnastaan huolimatta kaikki ei yllä henkkamaukan tasolle laadusta puhuttaessa. Esim. Maxomorra haalistuu ja nukkaantuu heti ensimmäisessä pesussa. Myös Duns nukkaantuu helposti. Mini rodinin kangas näytti "laiskalta" jo postiluukusta pudotessa.

En tiedä mikä on tyyli josta pidät..mut itse ostan HM( netti), Nosh, Metsola, Lekmer(siellä useampia merkkejä), marketit myös ja kirpparit. POP tietysti myös. Mulla on iso tyttö ikäisekseen ja siksi olen perehtynyt "lapsellisiin" vaatteisiin. En halua myöskään että ipana näyttää hilebeibeltä.

Kiitos jälleen kaikki ihanat! Oma tyttäreni on 8-vuotias ja 8-vuotias on mielestä aivan liian lapsi pukeutumaan aikuismaisesti.

Tietääkö joku kauan h&m:llä yleensä kestää toimittaa tilaukset? Muistelisin, että ystävä joskus sieltä tilaillut ja useampia viikkoja meni.

[QUOTE="alkup.";30187625]Kiitos jälleen kaikki ihanat! Oma tyttäreni on 8-vuotias ja 8-vuotias on mielestä aivan liian lapsi pukeutumaan aikuismaisesti.

Tietääkö joku kauan h&m:llä yleensä kestää toimittaa tilaukset? Muistelisin, että ystävä joskus sieltä tilaillut ja useampia viikkoja meni.[/QUOTE]Tilausta tehdessä näkyy toimitusaika ja sen päälle sitten menee ehkä kolme päivää postin mukana. Eli n viikko mielestäni jos toimitusaika on heti.

Minulla ekaluokkalainen kokoa 134 cm ja samaan törmännyt. Päädyin ostamaan trikoota ym ja hurautin pari paitaa, legginssit ja hupparin, sekä mekon/tunikan. Noilla mennään ainakin alku syksy. Kankaitahan saa kaikissa ihanissa kuoseissa ja väreissä.

Yhteistyössä