Mistä kivannäköisiä vaatteita 4-kymppiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyylitön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyylitön

Vieras
Mulla on vaateongelma, en oikein löydä itselleni sopivia vaatteita. Siis tyyliltään sopivia. Kaupoissa tuntuu olevan joko nuorisovaatteita tai sitten sellaisia epämääräisiä tanttamaisia.

Mistä muut 4-kymppiset hankkivat vaatteensa? Mä olen lähinnä tälläinen farkut-tennarit-ulkoilutakki-prisman pitkähihainen -tyyppi, tai aina olen pukeutunut samoin ja nyt olen ihan hukassa. Haluaisin näyttää suht ok:lta, käyttää kivannäköisiä vaatteita. Kertokaas muut mistä hankitte vaatteenne!

No tämän karsean kasarimuodin päälläollessa ei ole ihan helppo homma. Hakea saa ja tosissaan, yksi vaate sieltä ja toinen täältä....pidä vaan niitä farkkuja jos tykkäät, katso että ne istuu. Osta niiden tennareiden kaveriksi saappaat. Tällä hetkellä löytyy myös miltei joka liikkeestä semmoisia vähän rennompia bleisereitä, osta semmoinen joka istuu kivasti (voit käyttää niiden farkkujen kanssa tai yhdistellä siistimpään asuun jos on tarvetta). Semmoisia ideoita nyt alkuun :).

Zalandolta löytyy monipuolisesti vaatteita, myös nelikymppiselle. Itse olen nyt kolmekymppinen ja olen tuskaillut vaatevalikoimien kanssa pahastikin, mutta sieltä löytyy kyllä kivoja vaatteita kaiken ikäisille. Suosittelen ottamaan laskulle, jos sieltä tilaa, kun on ilmeisesti vähän ruuhkaa tuolla rahanpalautus osastolla, eli jos palauttaa vaatteen ja on maksanut ennakkoon, saa odotella rahojaan PITKÄÄN.

Yhteistyössä