mistä kiva reppu lapselle päiväkotiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja amoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

amoon

Vieras
katselin tohvelisankarin sivuilta, siellä on kivannnäköisiä, mahtavatko olla tarpeeksi isoja päiväkotikäyttöön? tarvis vissiin mahtua sisävaihtovaatteet,tossut ja henk koht tavarat ja unilelu. ei kai muuta? jos vien pk:iin esim kuravehkeitä ym vaihtokamaa, ne menee kuitenkin omassa kassíssaan, eikö? eli reppu olis vaan henk koht päivittäisiä varten. vai miten muut olette toimineet?
olisko jollain vinkata muuta (netti)kauppaa josta sais kivoja reppuja?

Fjällräven kånkenit on tosi söpöjä. Niissä tosin on tosi ohuet olkaimet, että jos lapsi reppua kovinkin paljon joutuu reppua kantamaan selässään, ei kannata.
Vähän kalliitahan nuo on pikkukäyttöön, mutta kuitenkin :) ite oon omasta kånkenistani tykänny niin paljon!

Hei kertokaas, mihin niitä tarhareppuja käytetään? Mitä tavaroita niissä kuskaatte? Haetteko repun sisältä jos lapset ovat ulkoilemassa jo haettaessa? Mulla lapsi ollut kohta neljä vuotta päiväkodissa, ja vielä vähän hämärää toi reppuhomma. Meillä minä ja mies vastataan lapsen vaatetuksesta, eikä esim. likaisia kuriksia tai kastuneita tumppuja nyt viitsisi muutenkaan kuskata samassa repussa kuin vaikka unilelua.

Yhteistyössä