Mistä kiva mutta yksinkertainen kevät takki ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hei.kokeiles seppälän lastenvaatetta. vaikka eka nettisivujen kautta..mä ostin pojalle 1,4v sieltä takin ja housut ja pipon. kuosi miellytti vanhaa pelisilmää(space invaders)..

Mä löysin meidän tytölle (4v) Stockalta Bogi-merkkisen pitkähkön, suht tyköistuvan mallisen beigen takin jossa on kukkakirjailuja ja ihanan karkkiväriset napit. Vähän lisää väriä ehkä olisin kaivannut, mutta muuten takki oli ihan täydellinen. =)

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
hei.kokeiles seppälän lastenvaatetta. vaikka eka nettisivujen kautta..mä ostin pojalle 1,4v sieltä takin ja housut ja pipon. kuosi miellytti vanhaa pelisilmää(space invaders)..

Seppälään en kyllä olekkaan tutustunu... Täytyy kurkata :)

Tässä on tuo mun äsken selostama takki, kokeilukuva kaupassa. Etsittiin muuten läpi H&M, Seppälä, Lindex, KappAhl, Sokos, Stocka ja marketit... Tosi huonosti tollaisia vähän parempia takkeja saatavilla.

Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Tässä on tuo mun äsken selostama takki, kokeilukuva kaupassa. Etsittiin muuten läpi H&M, Seppälä, Lindex, KappAhl, Sokos, Stocka ja marketit... Tosi huonosti tollaisia vähän parempia takkeja saatavilla.

Toi on kyllä nätti :) Ruskeana ostasin tommosen heti :) Meille ei voi ostaa noin vaaleeta :o

Kiva. Oliko kallis?

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Toi on kyllä nätti :) Ruskeana ostasin tommosen heti :) Meille ei voi ostaa noin vaaleeta :o

Muakin vähän arvelutti tuo väri, mutta kun tosiaan ei mitään muuta lähellekään hyvää osunut noissa kaikissa kaupoissa vastaan niin täytyi ottaa riski. :p Onneksi tyttö on suht siisti.

Ja joku kysyi hintaa, niin ei hirveän paha, alle neljälläkympillä sai.

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:

Muakin vähän arvelutti tuo väri, mutta kun tosiaan ei mitään muuta lähellekään hyvää osunut noissa kaikissa kaupoissa vastaan niin täytyi ottaa riski. :p Onneksi tyttö on suht siisti.

Ja joku kysyi hintaa, niin ei hirveän paha, alle neljälläkympillä sai.

Missäköhän ne kaikki ihanat takit muuten on? Mulle ei ole koskaan näin käynyt että neidillä ei olisi takkia?! :o H&M takit oli aika karseita... Sitten lindexin takit ei istunu neidin päälle... EXIT takit on superhintasia... vaikka sinne kai mun on sitten vaan suunnattava.

En kyl tiedä, mihin ne on tänävuonna hävinneet ne ihanat takit... Elloksen nettisivulta löysin yhden ihan kivan takin, mutta eipä viitsinyt yhden takin takia alkaa tilausta tekemään... Ja sitäpaitsi se takki tarvittiin nyt!

Onkohan suomessa sitten jotenkin pienet markkinat tällaisille vähän paremmille vaatteille, jospa suurin osa pärjää tuulitakilla tai haalareilla? :/

Yhteistyössä