V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:töissä on vaan yks nainen mun lisäksi ja hänkin reilusti vanhempi, työpaikan miehet on aivan eri henkisiä. Käyn salilla mutta eikai siellä viitti kellékään mennä puhumaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja melli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:töissä on vaan yks nainen mun lisäksi ja hänkin reilusti vanhempi, työpaikan miehet on aivan eri henkisiä. Käyn salilla mutta eikai siellä viitti kellékään mennä puhumaa![]()
no sitten se kavereiden löytäminen voi olla vaikeaa jos ei kehtaa puhua oudoille.
Itte samassa tilanteessa, oon yrittänyt kyllä jumpassa kehitellä juttua tuntemattomien kanssa aina kun luontevasti mahdollista (se kun on suunnilleen ainoa paikka, missä näen ihmisiä, töissä sama tilanne kun ap:lla). Ainoa seuraus on ollut vaivaantuneet katseet tai joku hymähdys ja tyypit kääntyvät juttelemaan kaverilleen tai lähtevät pois, vaikka ihan normaaleita asioita olen puhunut. Miten tuosta muka ystävystyt kenenkään kanssa? Enkä oo muuten kertaakaan jumpassa tai salilla nähnyt kenenkään puhuvan muille kuin niille kavereilleen, joiden kanssa ovat sinne tulleet.Alkuperäinen kirjoittaja melli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:töissä on vaan yks nainen mun lisäksi ja hänkin reilusti vanhempi, työpaikan miehet on aivan eri henkisiä. Käyn salilla mutta eikai siellä viitti kellékään mennä puhumaa![]()
no sitten se kavereiden löytäminen voi olla vaikeaa jos ei kehtaa puhua oudoille.
Alkuperäinen kirjoittaja SuperMario:Oon joskus miettiny,että onkohan oikeesti netissä joku semmonen saitti,mistä OIKEESTI voi löytää ystäviä??![]()