Mistä kaunis kerrossänky?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesky Pixie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pesky Pixie

Aktiivinen jäsen
11.09.2008
26 526
2
36
Niin. :D Jossain vaiheessa pitäisi tytöille laittaa kerrossänky, mutta yleensä kerrossängyt on aika.. no, rumia. :| Tietääkö joku mistä saa nättejä? :D Ei paloautosänkyä, kiitos. :xmas:

Siis esim tämä on mielestäni kaunis kerrossänky.

1000x1000_fitbox-3085awh_02.jpg

Mutta kallis ja väärässä maassa.

:|

Ulkomailta saa vaikka mitä ihanuuksia mutta toimistuskulut aika rapsakoita.

Tämä on luonnossakin nätti ja varsinkin vaaleanpunaisilla tikkailla ja kaiteilla http://www.juurikivi.fi/product/178/kerrossanky-up

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Se prinsessakerrossänky, jonka olen sulle näyttänyt...se jonkun palstalaisen tekemä :saint:

Tuutko sä tekemään sen mulle? :o

En...mutta eiköhän herra J voi sua siinä vähän avittaa :saint:

:laugh: Se saa slaagin jos mä ehdotan sille tollasta "pikku hommaa".. :laugh:

Mut siis... onko sulla sitä linkkiä jossain? :whistle: Jos mä vaikka hiukan vaan ehdottaisin... :whistle:

Se prinsessakerrossänky, jonka olen sulle näyttänyt...se jonkun palstalaisen tekemä :saint:

Tuutko sä tekemään sen mulle? :o

En...mutta eiköhän herra J voi sua siinä vähän avittaa :saint:

:laugh: Se saa slaagin jos mä ehdotan sille tollasta "pikku hommaa".. :laugh:

Mut siis... onko sulla sitä linkkiä jossain? :whistle: Jos mä vaikka hiukan vaan ehdottaisin... :whistle:

:laugh:

http://www.aijaa.com/v.php?i=3354345.jpg

Meillä oli edessä sama hankinta. Vaikeeta! Suomessa kun suositaan noita Roopejareeta vaimikänytlie mäntypetsihirvityksiä. :o "Mökkityyliä". Helpompaa olis, jos olis kaks poikaa tai kaks tyttöä, mutta kun on poika ja tyttö... Eikös kuitenkin mittatilaustyönä täyspuusta kannattaisi teettää? Esim. pk-seudulla Puupajalla Tattarisuolla kannattais käydä kyselemässä.

Henk. koht. pidän metallisistakin, mutta mies ei, joten kompromissina päädyttiin Lundiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on unipuu ja minusta se on nätti ja lisäksi siinä on mahdollisuuksia muunnella tosi paljon, joten sekin on plussaa.

Siis onko tää unipuu mistä kaikki puhuu nyt tällainen?:

00000030-n.jpg

on, itse en tykkää

Ok. En minäkään. :ashamed: Anteeksi, ei se nyt ruma ole, mutta jotenkin niin kovin laatikkomainen ja tavanomainen, mä haluaisin jonkun pirteän, tyttömäisen, keveän, prinsessamaisen tai tyylikkään. =)

Meillä on vankilanmyymälästä (Turussa Onnimanni) ostettu kerrossänky, tosin vielä ei olla laitettu päällekkäin kun tytöt pieniä. Musta se on nätti, mutta ei välttämättä kaikkien makuun. Se on muuten vaaleaa puuväriä, mutta laidat ja päädyt maalattu, värivaihtoehtoja useampia. Ja suomalaista käsityötä :)

Kaikki nuo on kamalia.

Meillä on Ikean Hemnes-sänky. Oikeaa puuta, jota voi käsitellä haluamallaan tavalla ja tarvittaessa tai lasten kasvaessa sängyt saa erilleen :) Ei vaan taida olla enää myynnissä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:
Meillä oli edessä sama hankinta. Vaikeeta! Suomessa kun suositaan noita Roopejareeta vaimikänytlie mäntypetsihirvityksiä. :o "Mökkityyliä". Helpompaa olis, jos olis kaks poikaa tai kaks tyttöä, mutta kun on poika ja tyttö... Eikös kuitenkin mittatilaustyönä täyspuusta kannattaisi teettää? Esim. pk-seudulla Puupajalla Tattarisuolla kannattais käydä kyselemässä.

Henk. koht. pidän metallisistakin, mutta mies ei, joten kompromissina päädyttiin Lundiaan.

Aivan joo, kun sellainen sänky, missä mä rippikoulussa nukuin, ei oikein ole mun mieleeni. :ashamed: Mutta mulla on kyllä kaksi tyttöä, että silleen on helppoa. =) Metallisia sänkyjä... :whistle: Mistäs sä sellaisia löysit? :D

Yhteistyössä