MISTÄ kangaskenkiä saa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paljasjalkainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paljasjalkainen

Vieras
eli sellaisia kumipohjaisia kenkiä missä remmi nepparilla kiinnitys jalkapöydän päälle? olis niin helpot pukea. koristossut alle 2v aika hankala pujottaa, varsinkin kun mulla pullerojalkainen poika..
tietääkö kukaan, ei ollut anttilassa, olisiko stockalla vai marketeissa? eli helsingissä luulis löytyvän mutta itse en vielä ehtinyt laajemmin etsiskelemään =/
kiitti etukäteen jos joku muistaa nähneensä! =)

Stockalta ostin mun pojalle viime kesänä just tommoset ja oon aatellut nytkin käydä siellä kattoo, olivat nimittäin ihan kohtuuhintaiset vaikka Stocka olikin, eli oisko ollut alle 15 euroo.

Alkuperäinen kirjoittaja tytteli:
Stockalta ostin mun pojalle viime kesänä just tommoset ja oon aatellut nytkin käydä siellä kattoo, olivat nimittäin ihan kohtuuhintaiset vaikka Stocka olikin, eli oisko ollut alle 15 euroo.

Kengät oli merkkiä Cienta

mitkäs sit pitäis olla, ortopedikengätkö aina? lenkkareita ei ainakaa pitäis käyttää ikinä, ei sais olla pohjassa muotoilua että pääsee jalan lihakset kehittymään! ja kun kaupungissa ei paljasjaloin voi kamalasti kulkea..

Alkuperäinen kirjoittaja :
mitkäs sit pitäis olla, ortopedikengätkö aina? lenkkareita ei ainakaa pitäis käyttää ikinä, ei sais olla pohjassa muotoilua että pääsee jalan lihakset kehittymään! ja kun kaupungissa ei paljasjaloin voi kamalasti kulkea..

No meillä 2-vuotias käyttää kävelykenkiä ja ensiaskelsandaaleja, lenkkarit on satunnaista käyttöä varten ja toisenlaiset kävelykengät sitten pihaleikkeihin.. Mietin vaan oisko noi kangaskengät kivat esim. mökillä.

meinasin just pihalla ja hiekkalaatikolla sekä rattaissa helteisenä päivänä! sit kun lähdetään lenkille laitetaan nahkaiset kävelykengät, mutta muuten tulee hurja varvashiki =)

Meillä 2 vuotiaalla tytöllä cienta- kengät ja ovat rakkaat. Helppo pukea itse ja vielä lempiväri, oranssi. Netistä löytyy hieman runsaampi mallisto mutta myös stokkalta saa(eikä kalliit, vajaa 13 euroa).
Lapsen jalalle tekee terää olla myös paljasjaloin ja aina ei tarvita niitä viimeisen päälle suunniteltuja jalkineita.

Yhteistyössä