Mistä johtuu vihreä kakka vauvalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tällaseen ongelmaan muuten löytyy haun kautta paljon ketjuja ja vastauksia. tai googleta. vai oliko sun vauvan kakka jotenkin erilailla vihreetä, että piti ihan nikillä tulla kyselemään ?

Alkuperäinen kirjoittaja tää on niin tätä:
tällaseen ongelmaan muuten löytyy haun kautta paljon ketjuja ja vastauksia. tai googleta. vai oliko sun vauvan kakka jotenkin erilailla vihreetä, että piti ihan nikillä tulla kyselemään ?

saat anteeksi

ja mitä se sua haittaa jos täällä kysellään? eihän sun tarvii niitä lukea jos et halua.

Alkuperäinen kirjoittaja Miten oli:
tuliko päärynästä sinertävää vai vihertävää, kun ei muista..

Päärynää ei olla annettu, mutta miten on kurkku tai banaani, pottuja porkkana tuskin värjää. Mä jotenkin ajattelin, että vihreä sapuska värjäisi vihreäksi ja punainen punaiseksi, joten en tuota vaihtoehtoa ajatellutkaan

:whistle:

Lähes joka kysymykseen löytyisi haulla varmasti vastauksia, mutta tarviiko kaikki etsiä vanhoista?

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Meillä tuli aina kun "ruokavalio" vaihtui, esim oli täysimetyksellä ja olin pois niin sai korviketta -> vihreä kakka ja aina kun kokeiltiin uutta ruoka-ainetta

Menikö itsestään ohi. Ajattelin myös sitä vaihtoehtoa, että jos johtuu vain, siitä uuden ravinnon aloittamisesta.

Meidän tytöllä oli joku vaihe että tuli mooonta kertaa päivässä vihreää vaahtokakkaa, ikinä ei syy selvinny ja sen jälkeen rupesi taas kakan panttaajaksi. Kesti n. kuukauden, eikä ollu erityisemmin ilmavaivoja tms.