Mista johtuu - valottakaa vahan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Gloria Mundi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

"Gloria Mundi"

Vieras
etta suomessa on tuo narkolepsia haloo ja sikapiikki huutelu - ja meillapain (USAn itarannikko) en ole kuullut puolta sanaa moisesta. Miksi siis Suomen sikapiikki rokotuksesta tulee narkolepsia mutta meilla ei?

Jos mie oon ymmärtänyt oikein, niin näitä rokotteita oli eri tehosteaineella tai jollain ”lisäaineella” eri maissa, ja tää mikä täällä Suomessa oli käytössä ois ollut joku sellainen jota esim. USA ei ilmeisesti hyväksynyt juuri siksi, että tätä ei oltu tutkittu tarpeeksi... vai oliko loppuviimeeksi tutkittu tälläisenä lainkaan.
Ja se narkolepsia on ilmeisesti just sen lisä- tai tehoaineen ”aiheuttama”.

Jos mie oon ymmärtänyt oikein, niin näitä rokotteita oli eri tehosteaineella tai jollain ”lisäaineella” eri maissa, ja tää mikä täällä Suomessa oli käytössä ois ollut joku sellainen jota esim. USA ei ilmeisesti hyväksynyt juuri siksi, että tätä ei oltu tutkittu tarpeeksi... vai oliko loppuviimeeksi tutkittu tälläisenä lainkaan.
Ja se narkolepsia on ilmeisesti just sen lisä- tai tehoaineen ”aiheuttama”.

Kiitos :) Mina en ole siis puolta sanaa taalla kuullut enka lukenut rokotteen ja narkolepsian yhteydesta. Ainoa mita asiasta tiedan on mita olen Suomen lehdistosta lukenut. Ihmettelin vaan koko hommaa,,

Ja meilla on sikapiikki otettu nyt 2 vuoden ajan,,

Yhteistyössä