Ä
"äääää"
Vieras
Mulla ei ole ollut finnejä oikeastaan koskaan. Iho on ollut aina paremminkin kuiva. Nyt ihan parin kuukauden aikana mulle on alkanut tulemaan sellaisia isoja valtavia patteja etenkin leukaperiin tahdilla yksi per viikko. Yksi kuihtuu pois, niin toiselle puolelle alkaa tulemaan toinen. Ovat todella kipeitä ja punaisia ja turvonneita, mutta varsinaista mätäpäätä ei tule ollenkaan. Jos sitä oikein puristelee, niin pieni tippa saattaa tulla ulos, mutta ei muuta. Tulevat just leukaperien alueelle ja poskeen. Vuorotellen kummallekkin puolelle.
Mistä voisi johtua? Mulla on ennen raskaanaollessa tullut enemmän finnejä, mutta nyt en ole raskaana. Ihoa hoidan täysin samalla tavalla kuin ennen. Ruokavaliokin on ihan sama.
Ovat tosi inhottavia ja kipeitä. Miten niistä pääsee eroon? Iho on muuten kuiva ja sitä hoidan päivittäin.
Mistä voisi johtua? Mulla on ennen raskaanaollessa tullut enemmän finnejä, mutta nyt en ole raskaana. Ihoa hoidan täysin samalla tavalla kuin ennen. Ruokavaliokin on ihan sama.
Ovat tosi inhottavia ja kipeitä. Miten niistä pääsee eroon? Iho on muuten kuiva ja sitä hoidan päivittäin.