Mistä johtuu, että maha on pinkeä ja pyöreä koko ajan? Söi tai ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ööööööh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

ööööööh

Vieras
Tälläinen ongelma on nyt ollut viikon verran. Koko aika ois nälkä kylläkin, kylläisyyden tunnetta ei ole. Pillerit olen aloittanut pari viikkoa sitten, voiko olla syy?? Tupakanpolton olen lopettanut 6 viikkoa sitten, voiko johtua siintä? Pakko tähän on jokin syy olla :/ Painoa tullut lisää tuossa 6 viikossa kaksi kiloa. Mutta tuo mun maha on nykyisin ihan järkyttävä pallo, kun muuten olen niin hoikka. Tuntuu, että en kohta syö enää mitään, että saan vatsani normaaliksi, mutta ei sekään varmasti kovin terveellistä ole... On mulla nyt ongelma :D niin ja kipeäkin se maha on välillä, kipristelee...

Mulle tuli yasmineista tuollainen turvotus, aivan kuin potkupallo :D En muista oliko kipeä tosin. Painonnousu ja nälkä voi johtua tupakoinnin lopettamisesta, mies lihoi 10kg kun lopetti tupakoinnin.

Mä syön yaz- pillereitä. Kaverini sanoi, että ne poistavat nestettä ja laihuttaa. Tai no hänellä oli sellainen vaikutus :D Eihän se sano, että se kaikilla niin olisi. Ihan mahottoman tukala olo koko ajan :(

Yhteistyössä